ΑΝΕΚΔΟΤΟ Ο ιδεαλιστής γαμπρός...

Μια κοπέλα φέρνει σπίτι το φίλο της να τον γνωρίσει στους γονείς της ,
μια που αποφάσισαν να παντρευτούν .

- Ποια είναι λοιπόν τα σχέδιά σου ; ρώτησε ο πατέρας της κοπέλας .
- Έχω πάρει υποτροφία για το Πανεπιστήμιο , απάντησε ο νεαρός .

- Υποτροφία .... μμμμμ .... Αξιοθαύμαστο , αλλά... πως θα μπορέσεις να παρέχεις στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει όπως έχει συνηθίσει ;

- Θα μελετήσω σκληρά κι έχει ο θεός .

- Και τι θα κάνεις για να προσφέρεις στην κόρη μου το δαχτυλίδι αρραβώνων που της αξίζει ;

- Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου κι έχει ο θεός .

- Και παιδιά ; Πως θα μπορέσεις να συντηρήσεις παιδιά ;

- Μην ανησυχείτε κύριε , έχει ο θεός .

Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε κάτι , ο ιδεαλιστής γαμπρός επέμενε ότι έχει ο θεός . Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρώτησε τον άντρα της :

- Πως πήγε η κουβέντα σας ;

- Δεν έχει δουλειά , δεν έχει σχέδια για το μέλλον και πιστεύει ότι είμαι Θεός . http://anekdotakiastv.blogspot.gr