Άννυ: Προφυλακιστέα κρίθηκε η μητέρα - Όλη η απολογία της

Προφυλακιστέα κρίθηκε η μητέρα της άτυχης Άννυ, Ντιμιτρίνα
Μπορίσοβα, μετά την απολογία της στον ανακριτή. Η 25χρονη έλεγε ότι θέλει να μείνει έξω από τη φυλακή για να κάνει το μνημόσυνο του παιδιού της.
Ολόκληρο το απολογητικό υπόμνημα
"Ψάχναμε το παιδί μαζί με τον πατέρα της και εγώ δεν ήξερα τη μία και πραγματική αλήθεια, οτι αυτος δηλαδή είχε σκοτώσει και κατακρεουργήσει το παιδί μου.
Πρέπει να το πάρω απόφαση οτι το παιδί μου δε ζει και να αφήσω ελέθερο τον ευατό μου να το θρηνήσω και να βγάλω από μέσα μου το θυμό που έχω για τον φονιά του.
Εγώ το παιδί το άφησα για να το προσέχει η γιαγιά του, δε το άφησα για να το κρατήσει αυτός ο ψυχρός δολοφόνος.
Ούτε στην πιο τρελή μου φαντασία δε σκέφθηκα πως ο βιολογικός πατέρα της Άννυ θα μπορούσε να σκοτώσει το παιδί και μάλιστα με τέτοιο φρικαλέο τρόπο.
Πως μπορεί να κατηγορούμαι, ότι είδα κάτι σαν πιθανό και το αποδέχθηκα ή ότι άφησα το παιδί μου σ΄αυτόν, για να το πάει στη μάνα του και οτι αυτος θα μπορούσε κάνει κάποιο κακό σ΄αυτό το πλασματάκι. Ούτε η ίδια του η μάνα δε το φαντάσθηκε", υποστηρίζει μεταξύ άλλων.
newsit