Η κρίση «ξύπνησε» τους Έλληνες καταναλωτές.

Νέες αγοραστικές συνήθειες αποκτά ο Έλληνας καταναλωτής στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης και γίνεται πλέον πιο ενεργός και προδραστικός στις αγορές του.
 
Τα στοιχεία της πρόσφατης ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του...
Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, αποκαλύπουν ότι ενώ το 2012/2013 το κύριο ενδιαφέρον του Έλληνα καταναλωτή ήταν η μείωση της σπατάλης και η μείωση των αγορών, πλέον το 2013/2014 έχοντας κάνει αυτές τις μειώσεις, προσπαθεί με έξυπνες λύσεις να εξοικονομήσει χρήματα. Αυτό το επιτυγχάνει ο καταναλωτής κυνηγώντας περισσότερο τις προσφορές, συγκρίνοντας τιμές, επισκεπτόμενος περισσότερα καταστήματα, επιλέγοντας μεγαλύτερες συσκευασίες και κάνοντας πιο συχνές επισκέψεις αγοράζοντας τα απαραίτητα.
 
Στο νέο περιβάλλον, έτσι όπως αυτό διαμορφώνεται, ο Έλληνας καταναλωτής αγοράζει περισσότερα προϊόντα σε προσφορές. Η συντριπτική πλειοψηφία (86%) των καταναλωτών «κυνηγούν» περισσότερο τις προσφορές επωνύμων προϊόντων σε σχέση με το παρελθόν.
 
Επίσης, συγκρίνει περισσότερο τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα. Το 82% των καταναλωτών είναι πιο προσεκτικοί με τις αγορές τους και ειδικά στα σουπερμάρκετ όπου έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν μεγάλο αριθμό διαφορετικών προϊόντων, είτε αφιερώνει χρόνο στη σύγκριση στο ράφι ή αξιοποιεί τα φυλλάδια, αλλά και το διαδίκτυο, λόγω ευκολίας σύγκρισης.
Πηγή:  topontiki.gr

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γέμισαν οι πάγκοι βαφτισμένες «ελληνικές» ντομάτες και πιπεριές Φλωρίνης

Απαράδεκτο σχόλιο Πορτοσάλτε με αφορμή τον θάνατο του ντελιβερά – Υπάρχει θέμα με τη συμπεριφορά των διανομέων

Τι προβλέπει το σχέδιο για τις 120 δόσεις...

Θεσσαλονίκη: Άδεια τα καταστήματα – «Σε λίγο θα μας πουν να υψώσουμε και συρματοπλέγματα», λέει για τα μέτρα ο πρόεδρος του ΕΣΘ

Πού χάθηκε το ραδιόφωνο...Η εξάρτηση από το κινητό

Στις Βρυξέλλες «ράβουν» νέα μνημόνια

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων