Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλειοι κοιλιακοί… με πέντε τροφές!

Όταν πρόκειται να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι δε φτάνει μόνο η
καταμέτρηση των θερμίδων και οι επαναλήψεις στο γυμναστήριο. Σημαντικό ρόλο παίζει και το φαγητό που καταναλώνετε.

Τα παρακάτω πέντε τρόφιμα σας βοηθούν να αποκτήσετε επίπεδους κοιλιακούς και συμβάλλουν επίσης στο να είστε πιο υγιείς και πιο αδύνατοι:

Πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά: Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Κοπεγχάγης, ο καλύτερος τρόπος για να «μικρύνετε» τη μέση σας είναι να αντικαταστήσετε τους απλούς υδατάνθρακες από τη ζάχαρη αλλά και τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως για παράδειγμα το άσπρο ψωμί, με σύνθετους υδατάνθρακες και υδατάνθρακες από φρούτα και λαχανικά.
Τα τρόφιμα με πορτοκαλί χρώμα βρέθηκε να είναι τα πιο αποτελεσματικά υποκατάστατα. Δεδομένου ότι τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, σας κάνουν να αισθάνεστε κορεσμό για περισσότερο χρονικό διάστημα. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα υψηλά επίπεδα των αντιοξειδωτικών, όπως η βιταμίνης C και το βήτα-καροτένιο βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Καταναλώστε καρότα, πεπόνι και ροδάκινα που είναι πλούσια σε βήτα-καροτένιο. Μπορείτε να πάρετε τη βιταμίνη C καταναλώνοντας πορτοκάλια, φράουλες, αλλά και μούρα. Όμως είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι ο χυμός φρούτων δεν είναι το ίδιο θρεπτικός όσο 'ολόκληρο' το φρέσκο φρούτο.

Άπαχο κρέας: Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες το 25% των ημερήσιων θερμίδων σας θα πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνες, επιλέγοντας άπαχες πηγές, όπως τα πουλερικά, τα ψάρια, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και το αποβουτυρωμένο γάλα για να κρατήσετε τις θερμίδες σε χαμηλά επίπεδα. Οι ξηροί καρποί έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά είναι υψηλοί σε θερμίδες, οπότε καταναλώνετέ τους με μέτρο. Η συνιστώμενη ποσότητα είναι περίπου μια χούφτα την ημέρα. Η πρωτεΐνη σας βοηθά να αισθάνεστε κορεσμό, βοηθώντας στην προσπάθειά σας για απώλεια βάρους και τη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Ξηροί καρποί: Σε μια πρόσφατη έρευνα, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 8.000 Αμερικανοί διαπιστώθηκε ότι το σελήνιο, γνωστό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου, φάνηκε ότι βοηθά και στο να παραμένει χαμηλό το ποσοστό του κοιλιακού λίπους. Στην ίδια έρευνα αναφέρεται επίσης ότι τα άτομα με χαμηλά επίπεδα σεληνίου είχαν μεγαλύτερη περίμετρο μέσης. Πολλές τροφές περιέχουν σελήνιο, όμως είναι δύσκολο να γνωρίζετε εάν προσλαμβάνετε τη συνιστώμενη ποσότητα (55 mcg) ανά ημέρα. Οι καλύτερες πηγές σεληνίου είναι ξηροί καρποί κυρίως καρύδια, δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πουλερικά, το κόκκινο κρέας και τα θαλασσινά. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως ξηροί καρποί, θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του σεληνίου στον οργανισμό. Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη σεληνίου είναι να έχετε ποικιλία και ισορροπία στη διατροφή σας.

Κρασί: Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση, περίπου 1 μικρό ποτήρι, σε σύγκριση με τη μη κατανάλωση, προστατεύει από την αύξηση του σωματικού βάρους γύρω από τη μέση στις γυναίκες. Ενώ ένα ποτήρι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, με περισσότερα ποτήρια το μόνο που θα καταφέρετε είναι να προσθέσετε πόντους γύρω από τη μέση σας.

Ψάρια: Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ «καλών» και «κακών» λιπαρών. Τρώγοντας καλά λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα και τα ω-3, είναι πιο εύκολο να παραμείνετε λεπτοί, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Τα «καλά» λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, βρίσκονται στα ψάρια, στους ξηρούς καρπούς, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο, ενώ τα «κακά» λιπαρά οξέα, όπως τα κορεσμένα και τα trans βρίσκονται στο βούτυρο, το λίπος και προσυσκευασμένα κέικ και κουλουράκια.

Κάνοντας γυμναστική και ακολουθώντας τις παραπάνω απλές συμβουλές θα αποκτήσετε τους καλλίγραμμους κοιλιακούς, που πάντα ονειρευόσασταν!

Πηγή: iatronet.gr

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

SOCIAL MEDIA POSTS

Αναλαμβανω την Διαχειριση Social Media εταιρειων και μικρων επιχειρησεων.




I UNDERTAKE THE MANAGEMENT OF SOCIAL MEDIA OF COMPANIES AND SMALL BUSINESSES.


EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Οι ΗΠΑ κατασκόπευαν τη Μέρκελ με τη βοήθεια της Δανίας, σύμφωνα με έκθεση

Οι μυστικές υπηρεσίες της Δανίας βοήθησαν τις ΗΠΑ να κατασκοπεύσει Ευρωπαίους πολιτικούς, όπως η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, κατά την περίοδο από το 2021 μέχρι το 2014, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της χώρας. Αναλυτικότερα, η Υπηρεσία Πληροφοριών Άμυνας (FE) της Δανίας συνεργάστηκε με την Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NSA) για τη συλλογή πληροφοριών, σύμφωνα με έκθεση του ραδιοτηλεοπτικού φορέα Danmark

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.

Αλλού οι πατάτες κι αλλού το κρέας

Της Κατερίνας Τζωρτζινάκη Η Ελλάδα έχει την υψηλότερη διάρκεια της τυπικής εβδομαδιαίας εργασίας στην Ε.Ε., σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ.  Αφού είμαστε πρωταθλητές στις ώρες εργασίας, γιατί δεν αξιωνόμαστε μετάλλιο οικονομικής υγείας; Τώρα, δηλαδή, που θα αυξηθεί το πλαφόν των υπερωριών στις 150 ώρες ετησίως, θα εκτιναχθεί το ελατήριο της οικονομίας; 

Νέες αντικειμενικές αξίες Ανατροπές στην κτηματαγορά και τους φόρους ακινήτων

«Φωτιά» στον χάρτη της κτηματαγοράς αναμένεται να βάλουν οι νέες αντικειμενικές αξίες. Τα αποκαλυπτήρια των νέων τιμών που θα αποκτήσουν τα ακίνητα σε 13.808 περιοχές σε όλη τη χώρα θα γίνουν στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα να προαναγγέλλει αυξήσεις στις αντικειμενικές ακόμη και κατά 40%. Οι νέες τιμές θα δημοσιοποιηθούν τώρα αλλά θα ενεργοποιηθούν από την 1η Ιανουαρίου 2022 για τον υπολογισμό του ΕΝΦΙΑ,

Εργασιακά: Κορυφώνεται η αντιπαράθεση κυβέρνησης και συνδικάτων με φόντο το νέο νομοσχέδιο

Οξύνεται η αντιπαράθεση για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο με τα συνδικάτα να ετοιμάζουν την πρώτη μεγάλη αναμέτρηση με την κυβέρνηση την Πέμπτη 3 Ιούνη. Την ίδια στιγμή ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στο τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο για τις απεργίες, αλλαγές που όπως είπε θα λειτουργήσουν έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες.

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Μαΐου για τα ζώδια ανά δεκαήμερα

ΚΡΙΟΣ 1ο δεκαήμερο Με τον Ερμή και την Αφροδίτη να μετακινούνται στους Διδύμους στις 4/5 και 9/5 αντίστοιχα έχεις την ευκαιρία να επικοινωνήσεις τα συναισθήματά σου και να προωθήσεις σημαντικές συμφωνίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Το εμπόριο και οι συναλλαγές σε ευνοεί καθώς σου δίνουν την ευκαιρία να προχωρήσεις σε συμφωνίες που θα είναι ιδιαίτερα θετικές για εσένα.

BBC: «Η αλλαγή των συνόρων στα Βαλκάνια θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας»

«Η αλλαγή των συνόρων σημαίνει το άνοιγμα του κουτιού της Πανδώρας» στα Βαλκάνια, λέει ο Βαλεντίν Ινζκο, Υπατος Εκπρόσωπος για τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το καθήκον του οποίου είναι η διατήρηση της ειρήνης βάσει της Συμφωνίας του Ντέιτον. «Μυστήρια σχέδια» «Πρόκειται για τη συμφωνία που καθόρισε τη λήξη του πολέμου το 1995,

Αρνί στη λαδόκολλα με χαλούμι, μανιτάρια και δαμάσκηνα

ΥΛΙΚΑ (για 4-6 μερίδες) 1½ κιλό αρνί χωρίς κόκαλο (ζητούμε από τον κρεοπώλη να το κόψει σε μερίδες) 100 ml ελαιόλαδο 20 εσαλότ ολόκληρα ή, αν δεν βρούμε, μικρά κόκκινα κρεμμύδια 10 καφέ μανιτάρια, κομμένα στα 4 10 λευκά μανιτάρια, κομμένα στα 4 2 σκελίδες σκόρδου