Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέλειοι κοιλιακοί… με πέντε τροφές!

Όταν πρόκειται να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι δε φτάνει μόνο η
καταμέτρηση των θερμίδων και οι επαναλήψεις στο γυμναστήριο. Σημαντικό ρόλο παίζει και το φαγητό που καταναλώνετε.

Τα παρακάτω πέντε τρόφιμα σας βοηθούν να αποκτήσετε επίπεδους κοιλιακούς και συμβάλλουν επίσης στο να είστε πιο υγιείς και πιο αδύνατοι:

Πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά: Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Κοπεγχάγης, ο καλύτερος τρόπος για να «μικρύνετε» τη μέση σας είναι να αντικαταστήσετε τους απλούς υδατάνθρακες από τη ζάχαρη αλλά και τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως για παράδειγμα το άσπρο ψωμί, με σύνθετους υδατάνθρακες και υδατάνθρακες από φρούτα και λαχανικά.
Τα τρόφιμα με πορτοκαλί χρώμα βρέθηκε να είναι τα πιο αποτελεσματικά υποκατάστατα. Δεδομένου ότι τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, σας κάνουν να αισθάνεστε κορεσμό για περισσότερο χρονικό διάστημα. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα υψηλά επίπεδα των αντιοξειδωτικών, όπως η βιταμίνης C και το βήτα-καροτένιο βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Καταναλώστε καρότα, πεπόνι και ροδάκινα που είναι πλούσια σε βήτα-καροτένιο. Μπορείτε να πάρετε τη βιταμίνη C καταναλώνοντας πορτοκάλια, φράουλες, αλλά και μούρα. Όμως είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι ο χυμός φρούτων δεν είναι το ίδιο θρεπτικός όσο 'ολόκληρο' το φρέσκο φρούτο.

Άπαχο κρέας: Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες το 25% των ημερήσιων θερμίδων σας θα πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνες, επιλέγοντας άπαχες πηγές, όπως τα πουλερικά, τα ψάρια, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και το αποβουτυρωμένο γάλα για να κρατήσετε τις θερμίδες σε χαμηλά επίπεδα. Οι ξηροί καρποί έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά είναι υψηλοί σε θερμίδες, οπότε καταναλώνετέ τους με μέτρο. Η συνιστώμενη ποσότητα είναι περίπου μια χούφτα την ημέρα. Η πρωτεΐνη σας βοηθά να αισθάνεστε κορεσμό, βοηθώντας στην προσπάθειά σας για απώλεια βάρους και τη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Ξηροί καρποί: Σε μια πρόσφατη έρευνα, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 8.000 Αμερικανοί διαπιστώθηκε ότι το σελήνιο, γνωστό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου, φάνηκε ότι βοηθά και στο να παραμένει χαμηλό το ποσοστό του κοιλιακού λίπους. Στην ίδια έρευνα αναφέρεται επίσης ότι τα άτομα με χαμηλά επίπεδα σεληνίου είχαν μεγαλύτερη περίμετρο μέσης. Πολλές τροφές περιέχουν σελήνιο, όμως είναι δύσκολο να γνωρίζετε εάν προσλαμβάνετε τη συνιστώμενη ποσότητα (55 mcg) ανά ημέρα. Οι καλύτερες πηγές σεληνίου είναι ξηροί καρποί κυρίως καρύδια, δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πουλερικά, το κόκκινο κρέας και τα θαλασσινά. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως ξηροί καρποί, θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του σεληνίου στον οργανισμό. Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη σεληνίου είναι να έχετε ποικιλία και ισορροπία στη διατροφή σας.

Κρασί: Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση, περίπου 1 μικρό ποτήρι, σε σύγκριση με τη μη κατανάλωση, προστατεύει από την αύξηση του σωματικού βάρους γύρω από τη μέση στις γυναίκες. Ενώ ένα ποτήρι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, με περισσότερα ποτήρια το μόνο που θα καταφέρετε είναι να προσθέσετε πόντους γύρω από τη μέση σας.

Ψάρια: Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ «καλών» και «κακών» λιπαρών. Τρώγοντας καλά λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα και τα ω-3, είναι πιο εύκολο να παραμείνετε λεπτοί, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Τα «καλά» λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, βρίσκονται στα ψάρια, στους ξηρούς καρπούς, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο, ενώ τα «κακά» λιπαρά οξέα, όπως τα κορεσμένα και τα trans βρίσκονται στο βούτυρο, το λίπος και προσυσκευασμένα κέικ και κουλουράκια.

Κάνοντας γυμναστική και ακολουθώντας τις παραπάνω απλές συμβουλές θα αποκτήσετε τους καλλίγραμμους κοιλιακούς, που πάντα ονειρευόσασταν!

Πηγή: iatronet.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Social media: Ενεργοί το 82% των Ελλήνων.Στα 85 λεπτά το καθημερινό σερφάρισμα στο διαδίκτυο

Το 82% των Ελλήνων είναι πια ενεργό στα  social media , με το Facebook να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών, οι οποίοι κατά μέσο όρο ξοδεύουν 85 λεπτά την ημέρα σερφάροντας στο  διαδίκτυ ο. Αυτά αναφέρει – μεταξύ πολλών άλλων – η τελευταία πανελλαδική... δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Πόσο κόστισε η ταινία με τον Μπαντέρας στο ελληνικό δημόσιο...

Η ξένη παραγωγή με τον Αντόνιο Μπαντέρας, που γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη, επιδοτήθηκε και αυτή από τον «νόμο Κρέτσου». 

«Μπουρλότο» με Ελπιδοφόρο...

Σε... απομόνωση μπαίνει ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, καθώς η επιλογή του να παρευρεθεί στα εγκαίνια του τουρκικού κέντρου στη Νέα Υόρκη, δίπλα στον Ταγίπ Ερντογάν και τον ηγέτη των Κατεχόμενων Ερσίν Τατάρ. 

ΔΕΝ βρισκουν νοσηλευτες για το Νοσοκομειο ΚΑΒΑΛΑΣ

Το Νοσοκομείο Καβάλας νοικιάζει νοσηλευτές από ιδιωτική κλινική, επειδή έθεσε σε αναστολή τους δικούς του νοσηλευτές.

Freelancers: ΕΦΚΑ και Βρούτσης αποκαλύπτουν τον Χατζηδάκη...

Η κοινωνική κατακραυγή για την επιχειρούμενη βίαιη αλλαγή των εργασιακών σχέσεων, που αφορά 115 εργαζόμενους στην efood, καταβαραθρώνει την εταιρεία,

ρολάκια μελιτζάνας γεμιστά με κοτόπουλο

Υλικά     750 γραμμ. στήθος κοτόπουλου κομμένο σε 8 κομμάτια     1 μεγάλο κρεμμύδι τριμμένο     3-4 φρέσκες ντομάτες ή ανάλογο χυμό     4 μακρουλές μεγάλες μελιτζάνες     1 φλιτζ. του καφέ ελαιόλαδο + λάδι για τηγάνισμα

Την υψηλότερη τιμή διεθνώς το τυποποιημένο ελληνικό extra ελαιόλαδο

Την εδραιωμένη πεποίθηση ότι το ελληνικό ελαιόλαδο μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσια τις πιο premium εκφράσεις του καθιερωμένου ιταλικού έρχονται να επιβεβαιώσουν τα τελευταία στοιχεία εξαγωγών του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου (IOC), που δείχνουν ότι οι εξαγωγές τυποποιημένου της χώρας εξασφαλίζουν την υψηλότερη προστιθέμενη αξία μεταξύ των υπόλοιπων ανταγωνιστών της Μεσογείου.

Σπιτικό ψωμί με προζύμι...

ΦΑΣΗ ΠΡΩΤΗ: Προζύμι      ΥΛΙΚΑ Για περίπου 2,5 lt προζύμι 600 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 520 ml νερό εμφιαλωμένο σε θερμοκρασία δωματίου

Σε ιδιώτες η πλειοψηφία των μετοχών της ΔΕΗ

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου Ημέρα γεμάτη σημαντικές ειδήσεις ήταν η χθεσινή για τη ΔΕΗ, ΔΕΗ -3,11 % καθώς η εταιρεία με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α' εξαμήνου -που κινήθηκαν εντός στόχων- δημοσιοποίησε την απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου να δρομολογήσει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 750 εκατ. ευρώ.

5 ευρώ για αγουρέλαια, προπωλήσεις με 4 και ώθηση από σπορέλαια

Αυτά, σε μια παγκόσμια συγκυρία ενισχυμένης ζήτησης κατά την οποία ούτε τα ανταγωνιστικά σπορέλαια μπορούν να δώσουν τελικά τόσο ανταγωνιστικές τιμές στην αγορά.