Ανεκδοτο Είμαι ο Θεός...

Μια κοπέλα φέρνει σπίτι το φίλο της να τον γνωρίσει στους γονείς της, μια που αποφάσισαν να παντρευτούν.

- Ποια είναι λοιπόν τα

σχέδιά σου; ρώτησε ο πατέρας της κοπέλας .
- Έχω πάρει υποτροφία για το

Πανεπιστήμιο, απάντησε ο νεαρός .
- Υποτροφία .... μμμμμ ...., σχολιάζει ο πατέρας. Αξιοθαύμαστο, αλλά πως θα μπορέσεις να παράσχεις στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει όπως έχει συνηθίσει;
- Θα μελετήσω σκληρά, κι έχει ο Θεός, απαντά ο νεαρός.
Και συνεχίζει ο πατέρας:
- Και τι θα κάνεις για να προσφέρεις στην κόρη μου το δαχτυλίδι αρραβώνων που της αξίζει;
- Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου, κι έχει ο Θεός .
- Και παιδιά; Πως θα μπορέσεις να συντηρήσεις παιδιά ;
- Μην ανησυχείτε κύριε, έχει ο Θεός .
Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε κάτι, ο ιδεαλιστής γαμπρός επέμενε ότι έχει ο Θεός .
Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρώτησε τον άντρα της :
- Πως πήγε η κουβέντα σας;
- "Ωραία". Δεν έχει δουλειά, δεν έχει σχέδια για το μέλλον, αλλά τουλάχιστον πιστεύει ότι είμαι Θεός ! http://fonaklas.blogspot.gr