Ερευνα Braincandy: Πρώτος ο Σκλαβενίτης στο… μυαλό των καταναλωτών

Πρώτη στο… μυαλό των καταναλωτών (top of mind) εξακολουθεί να έρχεται η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη, σύμφωνα με τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy το Δεκέμβριο του 2021, σε δείγμα 800 ατόμων (16-75 ετών) σε όλη την Ελλάδα.Σε αυτό το report επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, η επιστροφή της Lidl στην 4η θέση έπειτα από 5 χρόνια και το γεγονός ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχασε την... περίσταση των δείπνων (dinner occasion), με την Σκλαβενίτης να κερδίζει για πρώτη φορά την κορυφή στην κατηγορία «εορταστικό δείπνο» (festive dinner).

Κορυφαίο κριτήριο η ποιότητα

Στα βασικά κριτήρια, με τα οποία γίνεται η επιλογή του σούπερ μάρκετ, το περιβάλλον ξεπέρασε την ποικιλία των προϊόντων κατά την προηγούμενη χρονιά.

Με ποιο κριτήριο επιλέγουν σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές:

  • Ποιότητα: 22,7% (-4,5 μονάδες βάσης)
  • Τιμές: 18,9% (+1,7 μονάδες βάσης)
  • Περιβάλλον: 15,9% (+4,2 μονάδες βάσης)
  • Ποικιλία προϊόντων: 15,7% (+3,2 μονάδες βάσης)

Μοναδικότητα στο shopping

Ακόμη, από την έρευνα προκύπτει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται… μοναδικοί όταν ψωνίζουν στο σούπερ μέρκετ, με την «αυτονομία» να αυξάνεται στο 39% από 34,3% στην αμέσως προηγούμενη έρευνα.

Οι top 3 κατηγορίες για την εμπειρία του καταναλωτή

Τέλος, οι κορυφαίες τρεις κατηγορίες τροφίμων που επηρεάζουν την εμπειρία του καταναλωτή στα super markets, είναι:

  • Τα γαλακτοκομικά/κατεψυγμένα
  • Τα τυριά/αλλαντικά
  • Τα ζαχαρώδη.                                                                              www.imerisia.gr