Ερευνα Braincandy: Πρώτος ο Σκλαβενίτης στο… μυαλό των καταναλωτών
την
Λήψη συνδέσμου
Facebook
Twitter
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Πρώτη στο… μυαλό των καταναλωτών (top of mind) εξακολουθεί να έρχεται η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη, σύμφωνα με τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy το Δεκέμβριο του 2021, σε δείγμα 800 ατόμων (16-75 ετών) σε όλη την Ελλάδα.Σε αυτό το report επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, η επιστροφή τηςLidlστην 4η θέση έπειτα από 5 χρόνια και το γεγονός ότι ηΑΒ Βασιλόπουλοςέχασε την... περίσταση των δείπνων (dinner occasion), με την Σκλαβενίτης να κερδίζει για πρώτη φορά την κορυφή στην κατηγορία «εορταστικό δείπνο» (festive dinner).
Κορυφαίο κριτήριο η ποιότητα
Στα βασικά κριτήρια, με τα οποία γίνεται η επιλογή του σούπερ μάρκετ, το περιβάλλον ξεπέρασε την ποικιλία των προϊόντων κατά την προηγούμενη χρονιά.
Με ποιο κριτήριο επιλέγουν σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές:
Ποιότητα: 22,7% (-4,5 μονάδες βάσης)
Τιμές: 18,9% (+1,7 μονάδες βάσης)
Περιβάλλον: 15,9% (+4,2 μονάδες βάσης)
Ποικιλία προϊόντων: 15,7% (+3,2 μονάδες βάσης)
Μοναδικότητα στο shopping
Ακόμη, από την έρευνα προκύπτει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται… μοναδικοί όταν ψωνίζουν στο σούπερ μέρκετ, με την «αυτονομία» να αυξάνεται στο 39% από 34,3% στην αμέσως προηγούμενη έρευνα.
Οι top 3 κατηγορίες για την εμπειρία του καταναλωτή
Τέλος, οι κορυφαίες τρεις κατηγορίες τροφίμων που επηρεάζουν την εμπειρία του καταναλωτή στα super markets, είναι: