Αυξημένη ζήτηση οδηγεί σε άνοδο της αγοράς για τα προϊόντα κατά της τροφικής δυσανεξίας...

Η έκθεση παρέχει μια ενημερωμένη ανάλυση σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της παγκόσμιας αγοράς, τις πιο πρόσφατες τάσεις και το συνολικό «κλίμα» της αγοράς. Η αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς προϊόντων κατά της τροφικής δυσανεξίας οφείλεται στην αυξανόμενη ευαισθησία των καταναλωτών σε θέματα υγείας.

Η αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη, χωρίς γαλακτοκομικά, χωρίς σόγια, χωρίς αυγό και χωρίς σιτάρι αναδεικνύει αυτήν την τάση. Τα προϊόντα χωρίς αλλεργιογόνα και τα τρόφιμα μη-τροποποιημένα γενετικά, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη προτίμηση για προϊόντα χωρίς ζάχαρη, συμβάλλουν επίσης σε αυτόν τον ρυθμό ανάπτυξης. Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζει ένα νέο εξελισσόμενο τοπίο καταναλωτικών προτιμήσεων, τονίζοντας την ευεξία και ενισχύοντας μια ευρύτερη αγορά για εξειδικευμένες διατροφικές ανάγκες.

Τάσεις

Η αυξανόμενη προβολή των εμπορικών σημάτων ιδιωτικής ετικέτας είναι πρωταρχική τάση στην αγορά. Αυτή η τάση καλύπτει την αυξανόμενη ζήτηση για τρόφιμα με χαμηλούς υδατάνθρακες, χωρίς συντηρητικά, φιλικά προς την κοιλιοκάκη και με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Οι καταναλωτές αναζητούν επιλογές χωρίς συντηρητικά, με χαμηλά αλλεργιογόνα και χωρίς γλυκαντικά. Η αγορά ανταποκρίνεται με υποαλλεργικά τρόφιμα, εναλλακτικά αλεύρια και επιλογές με χαμηλά λιπαρά, αντικατοπτρίζοντας μια στροφή προς διαφορετικές και εξειδικευμένες διατροφικές προτιμήσεις και διαμορφώνοντας πρότυπα κατανάλωσης.

Προκλήσεις

Η υψηλή τιμή των προϊόντων διατροφής χωρίς γλουτένη είναι μία από τις βασικές προκλήσεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς προϊόντων κατά της τροφικής δυσανεξίας. Αυτή η πρόκληση περιορίζει την ανάπτυξη της αγοράς παρά την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικές λύσεις μη γαλακτοκομικού περιεχομένου, χαμηλού FODMAP και εναλλακτικές λύσεις φυτικής προέλευσης. Επιπλέον, οι καταναλωτές αναζητούν βιολογικές επιλογές τροφίμων και vegan προϊόντα μαζί με σνακ φιλικά προς τους αλλεργιογόνους παράγοντες και χωρίς πρόσθετα. Το υψηλό κόστος ανάπτυξης προϊόντων χωρίς καλαμπόκι και προϊόντων χωρίς θειώδη παρεμποδίζει περαιτέρω την επέκταση της αγοράς, καθιστώντας αναγκαία την καινοτομία για την αντιμετώπιση των φραγμών στην τιμολόγηση.

Τμηματοποίηση της αγοράς

Η ανάλυση αγοράς προϊόντων κατά της τροφικής δυσανεξίας περιλαμβάνει το κανάλι διανομής, το προϊόν και τον τόπο προέλευσης. Η μελέτη αυτή προσδιορίζει τις τεχνολογικές εξελίξεις στην επεξεργασία των τροφίμων, την αύξηση του αριθμού προϊόντων στον τομέα της δυσανεξίας σε τρόφιμα, αυξάνοντας την εξέχουσα θέση των εμπορικών σημάτων, ιδιωτικών ετικετών, ως μερικούς από τους πρωταρχικούς λόγους που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς των προϊόντων κατά της τροφικής δυσανεξίας κατά τα επόμενα χρόνια.

Πηγή: Technavio