Στον έλεγχο της κυβέρνησης όλη η κρατική διαφήμιση

Υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης περνάει το σύνολο
της κρατικής διαφήμισης. Προκειμένου, πλέον, να ξεκινήσει οποιαδήποτε καμπάνια από..
.
εταιρείες και φορείς που ελέγχει το Δημόσιο, θα πρέπει να τύχει της έγκρισης από τη Γενική Γραμματεία, στην πραγματικότητα δηλαδή πρέπει να δοθεί το «πράσινο φως» από το Μαξίμου. Η κυβέρνηση με τον τρόπο αυτόν θα μπορεί να περιορίσει τη σπατάλη στη διανομή της κρατικής διαφήμισης, η οποία συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Όμως ταυτόχρονα μπορεί να ελέγχει σε ποια ΜΜΕ θα δοθεί διαφήμιση, αν π.χ. κάνει κριτική, ενδεχομένως θα αποκλείεται!

typologies.gr