Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ρεκόρ από ελληνικά ελαιόλαδα σε διεθνή διαγωνισμό

Συνολικά 69 βραβεία απέσπασαν τα ελληνικά ελαιόλαδα στον 8ο Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου Νέας Υόρκης (New York International Olive Oil Competition – NYIOOC 2020), ο οποίος συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων στο είδος του. Πιο συγκεκριμένα είχαμε 30 χρυσά βραβεία και 39 αργυρά, ενώ οι συμμετοχές έφτασαν τις 125.

Η χώρα μας σημείωσε αισθητή βελτίωση σε σχέση με την περσινή χρονιά, καθώς ανέβηκε στην 4η θέση, ως προς τη σειρά κατάταξης, έναντι της 6ης θέσης το 2019. Τα ελληνικά ελαιόλαδα, που πήραν χρυσό βραβείο: • Aeolian Olive (2) • Ellora Farms (2) • Alpha Pi Premium • Doleon Greek Premium • Iliada Kalamata PDO • Alexandros Special Edition (2) • Pamako Monovarietal Mountain Bio (2) • Ena Ena Early Harvest • Elaikos • Neolea • Kyklopas Early Harvest • Salvation • Ellora Farms • Daphnis & Chloe Selection • Marmaro • Acaia Organic • Makaria Terra • Alpha Pi Original • Pamako Mountain Organic Blend • Cultura Olive Oil • Elaikos Picual • Laconiko • Little Gypsy Farms • Mediterre Alea Organic • Iliada Organic Emerald Selection • Goutis Estate Bitter Gray
Πρώτοι οι Ιταλοί
Τα ιταλικά ελαιόλαδα όχι μόνον υπέβαλαν τις περισσότερες υποψηφιότητες (195 ετικέτες), αλλά απέσπασαν, όπως εξάλλου και τα παρελθόντα έτη, τον μεγαλύτερο αριθμό βραβείων, αφού βραβεύτηκαν 139 εξ αυτών, ήτοι το 71% του συνόλου των ιταλικών συμμετοχών.
Τη δεύτερη θέση διατήρησαν τα ισπανικά ελαιόλαδα, εκ των οποίων βραβεύτηκαν 105, ήτοι το 74% του συνόλου των ισπανικών συμμετοχών (141 συμμετοχές). Η επίδοση αυτή είναι, σημειωτέον, η υψηλότερη μεταξύ των τριών κύριων ελαιοπαραγωγών χωρών παγκοσμίως (Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα). Την τρίτη θέση απόσπασαν τα αμερικανικά ελαιόλαδα, κατά κύριο λόγο προέλευσης Καλιφόρνιας, εκ των οποίων βραβεύτηκαν 74, ήτοι 62% του συνόλου των αμερικανικών συμμετοχών (120 συμμετοχές).
Οι ΗΠΑ σημείωσαν αισθητή άνοδο σε σχέση με πέρσι, όταν είχαν πετύχει 52 βραβεύσεις. Σημειώνεται για ακόμα μια χρονιά ήταν εντυπωσιακή η επίδοση της Κροατίας, η οποία βρέθηκε στην 5η θέση με 49 βραβεύσεις σε 60 συμμετοχές (ποσοστό 82%) και μάλιστα με περισσότερα χρυσά βραβεία από την Ελλάδα.
Σημειώνεται ότι, λόγω συνθηκών τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν για πρώτη φορά μέσω Διαδικτύου. Ήδη από τον Μάρτιο, όταν η πανδημία του κορονοϊού είχε αρχίσει να πλήττει σοβαρά δεκάδες χώρες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων και μερικές από τις σημαντικότερες δυνάμεις του κλάδου (Ιταλία και Ισπανία), οι διοργανωτές είχαν θέσει σε εφαρμογή ένα πρωτοποριακό πλάνο εξ αποστάσεως αξιολόγησης των συμμετοχών, στο οποίο συμμετείχαν 17 κριτές από όλον τον κόσμο, μεταξύ των οποίων η Ελευθερία Γερμανάκη, διαπιστευμένη γευσιγνώστρια και διευθύντρια του οργανοληπτικού εργαστηρίου της Ένωσης του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ρεθύμνης και ο Κώστας Λύρης, γεωπόνος, πιστοποιημένος γευσιγνώστης ελαιολάδου.
πηγή:thessaliaeconomy.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.