«Έξυπνο» μπικίνι προειδοποιεί πότε χρειάζεται αντηλιακό

Το πρώτο στον κόσμο «έξυπνο» μπικίνι, το οποίο διαθέτει έναν
μικροσκοπικό ενσωματωμένο αισθητήρα υπεριώδους ακτινοβολίας, παρουσίασε μία γαλλική εταιρεία, με στόχο να θυμίζει σε όσες γυναίκες κάνουν ηλιοθεραπεία με τις ώρες ότι πρέπει να βάλουν αντηλιακό.
Μόλις η δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου ξεπεράσει ένα όριο ασφαλείας, το μπικίνι στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο (όπου έχει εγκατασταθεί η σχετική εφαρμογή) είτε της ίδιας της γυναίκας, είτε του συντρόφου της, ώστε να της βάλει αντηλιακό ή να μετακινηθούν στη σκιά.
Με έδρα τη Μιλούζ της ανατολικής Γαλλίας, η εταιρεία «Spinali Design» δημιουργήθηκε από τη Μαρί Σπιναλί, σύμφωνα με τις βρετανικές «Telegraph» και «Daily Mail». Το «bikini connecte» κοστίζει από 150 έως 200 ευρώ.
Ο αισθητήρας, ο οποίος εφαρμόζεται και σε ολόσωμο μαγιό, λαμβάνει υπ' όψιν πόσο ευαίσθητο είναι στον ήλιο το δέρμα και ανάλογα προειδοποιεί με μεγαλύτερη ή μικρότερη καθυστέρηση.
Πάντως, ο αισθητήρας μπορεί και να αφαιρεθεί από το μαγιό.
Η εταιρεία διαθέτει και μια «έξυπνη» πετσέτα παραλίας με ανάλογες δυνατότητες, ενώ ετοιμάζει κι ένα «έξυπνο» παιδικό μαγιό, που θα προειδοποιεί τους γονείς ότι το παιδί τους έμεινε για αρκετή ώρα στον ήλιο.
naftemporiki

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ποτάμια της Ευρυτανίας: Ο Αχελώος, ο Αγραφιώτης και ο Ταυρωπός

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Νοεμβρίου 2022 με βάση το δεκαήμερο της γέννησης σας

Απολύσεις τεχνικών στον ΑΝΤ1...«Μας πετάτε στον δρόμο με φτηνές δικαιολογίες»

Δραματική υποχώρηση έως 40% στην αγοραστική δύναμη...

«Φωτιά» η τιμή στο ψωμί - Είδος πολυτελείας και η φέτα

Ανεργία στην Ελλάδα: Δραματικά τα ποσοστά για τους νέους

Γερμανική κατάρρευση: Η Uniper ανακοίνωσε ζημιές 40 δισ. ευρώ – Την ακολουθούν στην άβυσσο άλλες… 375 εταιρείες

«Καίνε» τα επιτόκια των δανείων – Παγωμένα των καταθέσεων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων