Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χορτόπιτα με κατσικίσιο τυρί

ΥΛΙΚΑ (για 8-10 μερίδες)             
Για το κουρκούτι
700 γρ. αλεύρι
900 ml νερό
100 ml ελαιόλαδο + 1 κ.σ. για το ταψί
Αλάτι
Για τη «γέμιση»
4 φρέσκα κρεμμύδια, ψιλοκομμένα
1 κιλό άγρια χόρτα καθαρισμένα
100 ml ελαιόλαδο

1 μάτσο μυρώνια, ψιλοκομμένα
1 μάτσο άνηθο, ψιλοκομμένο
250 γρ. κατσικίσιο τυρί
Αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε καλά τα υλικά για το κουρκούτι
Σε ένα μεγάλο τηγάνι, σοτάρουμε ελαφρά το φρέσκο κρεμμύδι και τα χόρτα και κατεβάζουμε από τη φωτιά. Ψιλοκόβουμε τα χόρτα. Προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά της γέμισης.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200° C. Λαδώνουμε το ταψί και ρίχνουμε το μισό κουρκούτι. Στη συνέχεια, στρώνουμε τη γέμιση και μετά το άλλο μισό κουρκούτι.
Ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 45-60 λεπτά.   www.in.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.