Η Toyota είχε συνάψει χορηγικό συμβόλαιο ύψους 835 εκατομμυρίων δολαρίων το 2015, το οποίο κάλυπτε τέσσερις Ολυμπιάδες, αρχίζοντας από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς του 2018 στην Πιονγκτσάνγκ. Ωστόσο, η εταιρεία εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για τον τρόπο με τον οποίο η ΔΟΕ χρησιμοποιεί τα χορηγικά κεφάλαια, αναφέροντας ότι αυτά δεν αξιοποιούνται αποτελεσματικά για τη στήριξη των αθλητών και την προώθηση του αθλητισμού.
Επιπλέον, η Toyota εξέφρασε δυσαρέσκεια για την απόκριση της ΔΟΕ κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, όταν αποφάσισε να μην προβάλλει Ολυμπιακές διαφημίσεις στην ιαπωνική τηλεόραση, λόγω της αρνητικής αντίδρασης του κοινού εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας.
Αυτή η εξέλιξη θεωρείται μεγάλο πλήγμα για τη ΔΟΕ, καθώς η Toyota αποτελεί έναν από τους κορυφαίους χορηγούς της, και αναμένεται να επηρεάσει την ευρύτερη χορηγική στρατηγική της Ολυμπιακής διοργάνωσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία εξετάζει νέους τρόπους επικοινωνίας με τον κόσμο και τους υποψήφιους πελάτες, όπως την εντονότερη ψηφιακή παρουσία της, αλλά και την άμεση επαφής του κόσμου με τα αυτοκίνητά της μέσω της δυναμικής επιστροφής σε εκθέσεις αυτοκινήτου με εμπορικό ενδιαφέρον.