Άκης Πετρετζίκης: Τα δεδομένα στην αγορά αλλάζουν κάθε μήνα με μια απόφαση κάποιου...


 Μιλώντας τη Ναταλία Γερμανού στο «Καλύτερα δε γίνεται» ο γνωστός σεφ και επιχειρηματίας, συγκάτοικος της παρουσιάστριας στον Alpha, εξήγησε για πρώτη φορά την απόφασή του, την οποία απέδωσε στο επιχειρηματικό κλίμα και στις προφανείς δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα ο χώρος της εστίασης.

«Τα μαγαζιά ήταν ένα κομμάτι της επιχείρησης που ενδυνάμωνε το brand. Δεν ήθελα να το παίξω προφήτης πριν από ενάμισι χρόνο και να βγω να πω ότι βλέπω ότι η κατάσταση δυσκολεύει. Αυτή τη στιγμή πειραματίζεται πολύ η αγορά πάνω στις επιχειρήσεις κι εγώ δεν μπορώ να το αντέξω αυτό. Δηλαδή, όταν κάνεις ένα business plan για μια επιχείρηση και πεις ότι την έχω στήσει με κάποια συγκεκριμένα δεδομένα, όταν τα δεδομένα βλέπεις ότι αλλάζουν κάθε μήνα με μια απόφαση κάποιου, αυτό το πράγμα σε φοβίζει. Και λες εγώ δεν μπορώ να έχω 150 ανθρώπους στον αέρα και αύριο μεθαύριο να μην ξέρω τι να κάνω.

Οπότε πολύ οργανωμένα, όσο ήταν καλά ακόμα η επιχείρηση, ενημερώσαμε το προσωπικό και τους ιδιοκτήτες και των καταστημάτων. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Γιατί βγήκαν και είπαν ότι ο Άκης χρεωκόπησε. Αυτό που επικοινωνήθηκε όταν επικοινωνήθηκε εμένα μου έκανε ζημιά σε όλη την υπόλοιπη επιχείρηση γιατί καταλαβαίνετε ότι το όλο το προσωπικό θορυβήθηκε. Γι’ αυτό τον λόγο θα πρέπει η δημοσιογραφία να είναι λίγο πιο εμπεριστατωμένη».