Πιο πολλά ιδιωτικής ετικέτας και λιγότερα βιολογικά...

Η πρόσφατη µελέτη του Feedback Group διαπίστωσε ότι η οι κορυφαίες στρατηγικές περιλαµβάνουν:

  • Την αγορά περισσότερων προϊόντων σε έκπτωση (52% από 43% το 2022).
  • Τη µείωση εξόδων σε εστιατόρια µε παράλληλη προτίµηση κατανάλωσης φαγητού εντός σπιτιού (46%, όπως το 2022)...
  • Την αγορά περισσότερων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας έναντι των µεγάλων επώνυµων brands (44% από 38% το 2022).

Επιπρόσθετα, το Feedback Group υπογραµµίζει ότι άλλες πλέον καθιερωµένες στρατηγικές των καταναλωτών ήταν΅

  • Ο περιορισµός παρορµητικών αγορών εντός των καταστηµάτων (36%  από 25%),
  •  Η πιστή τήρηση της λίστας κατά τη διάρκεια των αγορών (31% από 23%).
  • Ο περιορισµός βιολογικών προϊόντων (16% από 12%).



Επίσης όπως προκύπτει από την έρευνα, οι καταναλωτές συνεχίζουν να πιστεύουν ότι τα καταστήµατα τροφίµων αποκοµίζουν µεγάλα κέρδη. Κατά µέσο όρο, δήλωσαν ότι πιστεύουν πως το κύριο κατάστηµα στο οποίο προτιµούν να κάνουν τις αγορές τους, έχει καθαρό κέρδος 35%, ήτοι µια ελαφρά αύξηση από το 33% που βρέθηκε στην περσινή έρευνα. Σύµφωνα µε την FMI – The Food Industry Association, το µέσο καθαρό κέρδος για ένα σούπερ µάρκετ ήταν κοντά στο 1% ιστορικά (και έως και 3% το 2020).

 Ο Doug Madenberg, Chief Listening Officer του Feedback Group σχολίασε, µεταξύ άλλων, ότι: «Ο συνδυασµός της υπερβολικά διογκωµένης αντίληψης των καταναλωτών για τα κέρδη των σούπερ µάρκετ και της δυσαρέσκειάς τους µε την ανταπόκριση αυτών στις ανησυχίες των καταναλωτών για τον πληθωρισµό, σηµατοδοτεί την επιτακτική ανάγκη να εφαρµοστούν προσεκτικές στρατηγικές τιµολόγησης ώστε οι λιανέµποροι να κερδίσουν ξανά την καταναλωτική εµπιστοσύνη».

www.agronews.gr