Η απίθανη ιστορία του πιο μοναχικού οπαδού στον κόσμο: Έδωσε όλη την περιουσία του στην ομάδα και την οδήγησε στην πρώτη κατηγορία και σε έναν τίτλο!

«Μη με αφήνεις μόνο μου». Με αυτά τα λόγια, το 2012, μια βραζιλιάνικη εφημερίδα απεικόνισε μια φωτογραφία του Τιάγκο Ριτς, οπαδού της Σάντα Κρουζ να κάθεται μόνος στις εξέδρες ενώ η ομάδα του έχασε από την Γκρέμιο με 5-1 στο Campeonato Gaúcho, ένα περιφερειακό πρωτάθλημα στο κρατίδιο της Βραζιλίας Ρίο Γκράντε ντο Σουλ. Ο Τιάγκο ήταν κυριολεκτικά ο μοναδικός υποστηρικτής της ομάδας του σε εκείνο το ματς.

«Ο αγώνας ξεκίνησε στις 21:00, τελείωσα τη δουλειά μια ώρα νωρίτερα και πήγα στον αγώνα. Έκρυψα το πουκάμισό μου στη Σάντα Κρουζ κάτω από το σακάκι μου επειδή ήμουν περικυκλωμένος από οπαδούς της Γκρέμιο και δεν ήθελα να έχω κάποιο πόβλημα. 

Όταν έφτασα στο γήπεδο, δεν υπήρχε κανείς στις εξέδρες της Σάντα Κρουζ. Νόμιζα ότι άργησαν να φτάσουν από τη Σάντα Κρουζ, δύο ώρες μακριά, αλλά δεν ήρθε κανείς. Το παιχνίδι ξεκίνησε, η Σάντα Κρουζ έβαλε γκολ και εγώ το πανηγύρισα. Ντρεπόμουν λίγο γιατί ήμουν μόνος», εξιστόρησε την κατάσταση στο BBC ο Ριτς.

Το επόμενο πρωί, η φωτογραφία του να κάθεται μόνος στην εξέδρα των φιλοξενουμένων με ένα μισογεμάτο πλαστικό ποτήρι δίπλα του, βρισκόταν στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας στην οποία εργαζόταν. Κάπως έτσι ο Ριτς κατέληξε να γίνει πρόεδρος της Σάντα Κρουζ σε μια από τις πιο δύσκολες φάσεις της ιστορίας της.

Η Σάντα Κρουζ είχε υποβιβαστεί στην 3η κατηγορία της βραζιλιάνικης περιφέρειας και λίγοι τολμούσαν να αναλάβουν διοικητικά πόστα. Ο σύλλογος γλίτωσε τη διάλυση και το 2020 κέρδισε και τον πρώτο τίτλο της. Η Σάντα Κρουζ κατέκτησε το κύπελλο της περιφέρειας Ρίο Γκράντε ντο Σουλ, πράγμα που τις εξασφάλισε τη συμμετοχή στο Κύπελλο Βραζιλίας.