4 τρόποι με τους οποίους η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κάνει τους ιδρυτές πιο ενδιαφέροντες για τους δημοσιογράφους

 Η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε μια τεκτονική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι νεοσύστατες επιχειρήσεις κάνουν δημόσιες σχέσεις τα επόμενα χρόνια. Τον Ιούλιο, το Associated Press έγινε η πρώτη μεγάλη εταιρεία ειδήσεων που υπέγραψε συμφωνία με την OpenAI, ενώ οι περικοπές θέσεων εργασίας στα μέσα ενημέρωσης έχουν φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ.

Οι εκσπλαχνισμένες αίθουσες σύνταξης θα μπορούσαν να εμποδίσουν έναν από τους μεγαλύτερους κινητήρες ανάπτυξης νεοσύστατων επιχειρήσεων. Ενώ η γενετική τεχνητή νοημοσύνη θα ενισχύσει τις δυνατότητες πολλών δημοσιεύσεων, εισέρχονται επίσης σε ειδησεογραφικούς ιστότοπους με τρόπους που δεν μπορούμε να προβλέψουμε ενώ οι δημοσιογράφοι απολύονται. Αναπόφευκτα, ορισμένες νεοσύστατες επιχειρήσεις θα επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν ηγεσία σκέψης και περιεχόμενο δημοσίων σχέσεων.

Το πρόβλημα με αυτό είναι, αν κάποιος και ο καθένας μπορεί να κάνει κάτι, τότε στερείται αξίας. Εάν κάποιος ιδρυτής μπορεί να ζητήσει από το ChatGPT να δημιουργήσει μια λίστα με τους «5 λόγους για τους οποίους το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αναπτυχθεί το 2023», τότε το διαδίκτυο θα γίνει ακόμη πιο κορεσμένο με αυτό το είδος περιεχομένου. Και αυτό το περιεχόμενο ακούγεται επαγγελματικό, ναι, αλλά απρόσωπο, στερημένο από αφηγήσεις της πραγματικής ζωής και χωρίς ταλέντο.

Τα καλά νέα είναι ότι αυτό θα ωθήσει πραγματικά τις δημόσιες σχέσεις εκκίνησης να εξελιχθούν. Οι εσωτερικές ομάδες δημοσίων σχέσεων θα θέλουν να αναβαθμίσουν το περιεχόμενό τους πάνω από τον κουραστικό θόρυβο. Τα πρακτορεία δημοσίων σχέσεων θα προσπαθήσουν να δείξουν στις νεοσύστατες επιχειρήσεις γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιούν το ChatGPT για να κάνουν τη δουλειά τους. Οι συντάκτες θα φωνάζουν για πρωτότυπα άρθρα πάνω από αναμασημένο περιεχόμενο. Οι δημόσιες σχέσεις και η ανθρώπινη γραπτή ηγεσία σκέψης θα πρέπει να διαφοροποιηθούν απότομα από το μη πρωτότυπο περιεχόμενο της υπερβολικής χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης.

Βλέποντας μια ισχυρή φωνή λογικής ή διαμάχης, μια προκλητική απάντηση στα τρέχοντα γεγονότα και τα ταχέως εξελισσόμενα θέματα - αυτό είναι κάτι για το οποίο οι άνθρωποι είναι πάντα πεινασμένοι. Είναι ζωντανό, διαμορφώνεται από τον κόσμο γύρω μας και μας βοηθά να το κατανοήσουμε.

Κατά ειρωνικό τρόπο, η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να κάνει τις δημόσιες σχέσεις πιο ευαίσθητες, ανθρώπινες, σχετικές. Λοιπόν, πού βρίσκονται τα όρια της τεχνητής νοημοσύνης - και πού θα λάμψουν οι επιτυχημένες στρατηγικές δημοσίων σχέσεων στην εποχή του ChatGPT;

Ενσωματώστε τον εαυτό σας σε τρέχοντα (και μελλοντικά γεγονότα)

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν υπάρχει στο παρόν. Έχει εκπαιδευτεί σε προηγούμενα σύνολα δεδομένων, αλλά δεν μπορεί να ακολουθήσει τις σημερινές ειδήσεις, πόσο μάλλον αν αυτές οι ειδήσεις δεν έχουν δημοσιευθεί στο διαδίκτυο.

Γνωρίζω από τη δουλειά μου στις δημόσιες σχέσεις ότι οι δημοσιογράφοι δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για έναν επιχειρηματικό ηγέτη όταν μπορούν να μιλήσουν με γνώση (και γρήγορα) για τα γεγονότα που εκτυλίσσονται. Όπως και οι αναγνώστες: Το 62% των επαγγελματιών θέλουν να δουν ηγεσία σκέψης στις τρέχουσες τάσεις.

Αλλά πώς θα αλλάξει αυτό το σενάριο η γενετική τεχνητή νοημοσύνη; Είναι πιθανό ότι ο ρόλος των δημοσιογράφων θα απομακρυνθεί από αυτό που είναι γενικά εφικτό από την τεχνητή νοημοσύνη - γενικά άρθρα συμβουλών, λίστες κ.λπ. - και θα έχουν περισσότερο χρόνο για να γράψουν άρθρα σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα και τις σκληρές τάσεις, διαποτισμένα με σχετικά σχόλια.

Έτσι, αυτό είναι που θα θέλουν να δουν περισσότερο από τους ιδρυτές - σχόλια για τη Γερουσία που μόλις πέρασε ένα νέο νομοσχέδιο για τη μετανάστευση και πώς αυτό θα επηρεάσει τα ταλέντα τεχνολογίας. ένα κομμάτι σκέψης για το πώς οι νεοσύστατες επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν μια νέα τάση TikTok για ανάπτυξη.

Μια αποτελεσματική στρατηγική δημοσίων σχέσεων θα περιλαμβάνει μια αλλαγή στη συμπεριφορά:

  • Παρακολούθηση καθημερινών μέσων ενημέρωσης για τρέχοντα γεγονότα.
  • Εισάγοντας τον εαυτό σας και την εταιρεία σας σε έκτακτες ειδήσεις.
  • Όντας ιδρυτής που μπορεί να παρέχει έντονες απόψεις σε επιλεγμένα θέματα.
  • Αξιολόγηση των θεμάτων στα οποία μπορείτε να μιλήσετε πέρα από τη θέση σας: για παράδειγμα, ένας ιδρυτής fintech μπορεί να επιδιώξει να γίνει ειδικός στην αναδυόμενη ρύθμιση.
  • Σύνδεση αυτού του είδους προσέγγισης με την κύρια αποστολή και τα μηνύματά σας.

Εκτός από το να είσαι έγκαιρος, η διαφορά ανάμεσα σε εσένα και το ChatGPT είναι ότι έχεις φίλους. Έχετε το δάχτυλό σας στον παλμό συγκεκριμένων κύκλων "εκτός σύνδεσης" με τρόπο που δεν είναι δυνατός για ένα bot AI. Οι δημοσιογράφοι θα εκτιμήσουν το γεγονός ότι είστε σε θέση να φέρετε πληροφορίες σχετικά με τη λέξη στο δρόμο - ποιο είναι το συναίσθημα για την ιστορία των ειδήσεων X μεταξύ των συνομηλίκων σας, τις συνομιλίες που έχετε με συναδέλφους σχετικά με την κατάσταση της βιομηχανίας.

techcrunch.com