Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9 μυστικά για να χάσετε βάρος στη νηστεία

1) Το θρεπτικό συστατικό που λείπει με τη νηστεία του κρέατος είναι ο σίδηρος. Για να μεγιστοποιήσετε την
απορρόφηση σιδήρου πρέπει να συνδυάζετε με κάποια πηγή βιταμίνης C, όπως το πορτοκάλι, ο χυμός πορτοκάλι και το λεμόνι και να αποφεύγεται ταυτόχρονη λήψη πηγής ασβεστίου όπως το γάλα, το γιαούρτι και τα τυριά.
2) Το μακροθρεπτικό συστατικό που μπορεί να λείπει στη νηστεία είναι η πρωτεΐνη. Κάποια φρούτα και λαχανικά έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σεπρωτεΐνη: προτιμήστε τη μπανάνα, το πορτοκάλι, το αχλάδι, το μπρόκολο, το καρότο και τα πράσινα φυλώδη λαχανικά για να συμπληρώσετε την καθημερινές ανάγκες σας σε πρωτεΐνη.
3) Προσπαθήστε να αποφύγετε τις υπερκαταναλώσεις λαδιού. Από μελέτες φάνηκε ότι τα άτομα το οποία νηστεύουν και το λάδι χάνουν βάρος πολύ πιο εύκολα από άτομα που δε νηστεύουν το λάδι.
4) Η καφεΐνη εμποδίζει την απορρόφηση του σιδήρου και θα πρέπει η λήψη καφέ (και αναψυκτικών ή άλλων ροφημάτων με καφεΐνη) να απέχει από τα γεύματα που αποτελούν καλή πηγή σιδήρου.
5) Προσοχή στην υπερκατάλωση ψωμιού, είναι όπως φαίνεται το τρόφιμο που τείνουν να υπερκαταναλώνουν τα άτομα που κάνουν νηστεία. Προτιμήστε παξιμάδι και φρυγανιές σικάλεως και ολικής αλέσεως, καθώς είναι βέβαιο ότι θα καταναλώσετε μικρότερες ποσότητες και θα πάρετε λιγότερες θερμίδες.
6) Οι ξηροί καρποί είναι ένα τρόφιμο που επίσης υπερκαταναλώνεται στη νηστεία. Δεν απαγορεύεται η κατανάλωση τους αλλά ανάλογα με το αν θέλετε να χάσετε βάρος ή να συντηρήσετε τα κιλά σας πρέπει να τρώτε ξηρούς καρπούς ανάλατους μόνο σαν ενδιάμεσο 1 χούφτα 1 ή 2 φορές την ημέρα. Μην τρώτε απευθείας από τις συσκευασίες γιατί σίγουρα θα φάτε πολύ περισσότερο.
7) Εάν νηστεύετε τα γαλακτοκομικά είναι βέβαιο ότι θα προσλάβετε λιγότερη χοληστερίνη, καθώς τα τυρία είναι πολύ σημαντική πηγή αυτής. Σε συνδυασμό λοιπόν και με την αποχή από το κόκκινο κρέας η σαρακοστή προσφέρεται για διατροφή μείωσης της χοληστερίνης.
8) Προσοχή στα νηστίσιμα γλυκά όπως ο χαλβάς, το τσουρέκι και τα διάφορα κουλουράκια και βουτύματα. Έχουν πολλές θερμίδες παρά το ότι δεν περιέχουν σοκολάτα.
9) Η απουσία της πρωτεϊνικών φαγητών τη σαρακοστή έχει σαν αποτέλεσμα να μην προκαλείται εύκολα το χαρακτηριστικό αίσθημα του κορεσμού μετά από τα γεύματα. Η κατανάλωση σαλάτας και προϊόντων ολικής αλέσεως και σικάλεως μπορεί να βοηθήσεις σε αυτή την κατεύθυνση μαζί με την αυξημένη κατανάλωση υγρών, έτσι ώστε να αποφεύγονται υπερφαγίες λόγω της έλλειψης αισθήματος πλήρωσης.
(zougla)

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ειδικοί κατέγραψαν 46 αρνητικές συνέπειες των social media

Νέα μελέτη προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία για τις επιπτώσεις από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναμφισβήτητο ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έφεραν πολυεπίπεδες μεταβολές και μικρές αλλά και μεγάλες επαναστάσεις σε κάθε τομέα της προσωπικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ζωής του σύγχρονου ανθρώπου.

«Ταφόπλακα» στις λαϊκές αγορές από τον Άδωνι!

Σε πλήρη εφαρμογή το σχέδιο Πισσαρίδη, που οδηγεί στον αφανισμό τις μικρές επιχειρήσεις των αγροτών – παραγωγών Νέο γύρο σφοδρών αντιδράσεων προκαλεί το νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, που αλλάζει άρδην το τοπίο στις λαϊκές αγορές.

Πανσέληνος στον Κριό στις 20 Οκτωβρίου - Προβλέψεις για όλα τα ζώδια

Στις 20 Οκτωβρίου 2021, η Πανσέληνος σχηματίζεται στο ζώδιο του Κριού. Πρόκειται για ένα πύρινο φεγγάρι που έρχεται να ρίξει φως σε θέματα που αφορούν το θάρρος, τον ανταγωνισμό, την επιθετικότητα, τον αυθορμητισμό, το Εγώ μας.

Oι κωδικοί ΟΣΔΕ ανά Περιφέρεια που δίνουν τα επιπλέον 29 μόρια στους υποψήφιους Νέους Αγρότες 2021

Η συγκεκριμένη λίστα αφορά τα 12 μόρια (μέγιστο) που προσφέρει το κριτήριο του αρχικού προσανατολισμού της γεωργικής εκμετάλλευσης σε τομείς προτεραιότητας της Στρατηγικής της Περιφέρειας και τα 17 μόρια (μέγιστο) σύμφωνα με το κριτήριο συμβολής του επιχειρηματικού σχεδίου σε στόχους και τομείς προτεραιότητας της Στρατηγικής της Περιφέρειας.

Γέμισαν οι πάγκοι βαφτισμένες «ελληνικές» ντομάτες και πιπεριές Φλωρίνης

Μεγάλες ποσότητες ντομάτας και πιπεριάς Φλωρίνης εισάγονται τον τελευταίο καιρό από την Αλβανία, τα Σκόπια και την Τουρκία στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στις λαχαναγορές της χώρας μέσω των Τελωνείων. Αυτές οι ποσότητες από ντομάτες και πιπεριές Φλωρίνης,

Ρωσία- ΝΑΤΟ: Ένα προαναγγελθέν διαζύγιο

Του Δημήτρη Λιάτσου * Τελικά ολοκληρώνεται ένα «διαζύγιο» το οποίο είχε γίνει οφθαλμοφανές από το 2015. Η Μόσχα αποφάσισε να  απαντήσει στην πρόσφατη απόφαση του ΝΑΤΟ να απελάσει οκτώ συνεργάτες της μόνιμης ρωσικής αντιπροσωπείας στην έδρα του Συνασπισμού, στις Βρυξέλλες.

Έδεσσα: «Λουκέτο» στη ΜΕΘ του νοσοκομείου λόγω έλλειψης προσωπικού

Μεγάλα τα προβλήματα που εντοπίζονται στη Βόρεια Ελλάδα , με τα κρούσματα να πληθαίνουν διαρκώς, τους εμβολιασμούς να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα και τις  αναστολές εργασίας των ανεμβολίαστων υγειονομικών να αποβαίνουν σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των νοσοκομείων .

Παπαρδέλες με αυγοτάραχο

Υλικά (για 4 άτομα) 250 γρ. παπαρδέλες (το μεγάλο αυτό ζυμαρικό εξισορροπεί την ένταση από το αυγοτάραχο, ενώ δίνει «σώμα» στη συνταγή) 80 γρ. βούτυρο 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Διπλάσιος έρχεται ο λογαριασμός της ΔΕΗ στους αγρότες με την ρήτρα αναπροσαρμογής ίση με την κατανάλωση

Διπλάσιος ο λογαριασμός της ΔΕΗ που φτάνει στις αγροτικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, με τους παραγωγούς να καλούνται να πληρώσουν ρήτρα αναπροσαρμογής ίση με το ποσό που αναλογεί στην κατανάλωσή τους ακόμα και μετά την έκπτωση ενέργειας 30%.   

Καρέ χοιρινής μπριζόλας

ΥΛΙΚΑ (για 8 μερίδες)  1 καρέ χοιρινής μπριζόλας (περίπου 4 κιλά ενωμένα) Αλάτι, πιπέρι Για την επικάλυψη 4 κ.σ. ελαιόλαδο 2 κ.σ. μέλι 2 κ.σ. μουστάρδα πικάντικη