Μπουφόν: Η απόκρουση της ζωής μου ήταν όταν νίκησα την κατάθλιψη

Έχει κερδίσει σχεδόν τα πάντα στην ποδοσφαιρική του καριέρα και σίγουρα είναι ένας ποδοσφαιριστής σύμβολο, που όταν η Γιουβέντους βρέθηκε στη Serie B έκλεισε τα αυτιά του στις σειρήνες και έμεινε πιστός στη «Μεγάλη Κυρία». Όμως, μία είναι η απόκρουση που θα θυμάται όλη του τη ζωή, αυτή κατά της κατάθλιψης.


Αυτό αποκάλυψε ο Ιταλός πορτιέρο σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ισπανική εφημερίδα «ABC».
Παράλληλα αποκάλυψε ότι ασχολείται με το τένις, ενώ επανέλαβε την απόφαση του να αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά το τέλος του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.
Η συνέντευξη του Μπουφόν:
Για τη μάχη με την κατάθλιψη: «Ήταν μια σκληρή μάχη κόντρα στον ίδιο μου τον εαυτό. Χωρίς την βοήθεια γιατρών και φαρμάκων. Δεν ήμουν ευτυχισμένος και έπρεπε να μάθω να είμαι. Έπρεπε να αγαπήσω τον εαυτό μου, να αρχίσω να ευχαριστιέμαι τη ζωή και τους δικούς μου ανθρώπους. Δεν γινόταν να σκέφτομαι μόνο το ποδόσφαιρο. Αυτή η τραυματική εμπειρία με έκανε πιο ώριμο άνθρωπο. Νίκησα την κατάθλιψη και αυτή είναι η καλύτερη απόκρουση της ζωής μου».
Για το τένις και τη σχέση του με τον Φέντερερ: «Μου αρέσει το τένις όχι μόνο ως άθλημα, αλλά και ως αντανάκλαση προσωπικοτήτων. Είμαι φίλος με τον Φέντερερ, τον θαυμάζω, μιλάμε συχνά και με ενθουσιάζει ο τρόπος που σκέφτεται. Ψυχολογικά, το τένις είναι πολύ δύσκολο άθλημα. Όταν νικάς, το πετυχαίνεις εσύ και όταν χάνεις πρέπει να το διαχειριστείς μόνος σου μέσα σου».
Για το τέλος της καριέρας του: «Δεν είναι δυνατόν να πω εγώ ότι είμαι ο καλύτερος τερματοφύλακας στην ιστορία. Δεν είναι λόγια που με αντιπροσωπεύουν. Πάντα πάλευα για το καλύτερο και δούλεψα σκληρά για να φτάσω εδώ που έφτασα. Πόσο ακόμα θα κρατήσει ο Μπουφόν; Ελπίζω να ολοκληρώσω αυτή τη σεζόν, έχω άλλα δύο χρόνια με τη Γιουβέντους και μπορώ να αποσυρθώ μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας το 2018».
 http://www.koutipandoras.gr