Καταγγελία – Της ζητούν 4.000 ευρώ για να βγάλει σύνταξη...

Η κ. Γιώτα έχασε τον σύζυγό της. Προσπαθεί να εκδώσει τη σύνταξη του εκλιπόντος ανδρός της και υπάρχει διαφωνία με τον ΕΦΚΑ.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, από τον ΕΦΚΑ της λένε ότι έχει χρέος 23.000, ενώ σύμφωνα με υπολογισμούς άλλων υπηρεσιών, το χρέος της είναι 19.000.

Έτσι, δεν μπορεί να εκδοθεί η σύνταξη, προκειμένου η γυναίκα να αποπληρώσει και το χρέος.

«Το πρόβλημα είναι όταν ενσωματώθηκε ΤΕΒΕ, ΟΑΕ και ΗΔΙΚΑ. Μου στείλανε ένα χαρτί ότι η πρώτη οφειλή μου είναι 28.000 ευρώ. Μίλησα με τον υπάλληλο, έκανε επανυπολογισμό και μου είπε ότι χρωστάω 23.000 ευρώ. Του είπα να πάω τις αποδείξεις για να τους δείξω ότι το χρέος μου είναι λιγότερο. Και μου λέει ‘’δεν θέλω, αυτό βλέπω, αυτό στέλνω’’» σημείωσε η κ. Γιώτα.

Έκτοτε, η ίδια άρχισε να πηγαίνει σε όλα τα παραρτήματα του ΟΑΕ, για να γίνει η διόρθωση του χρέους της.

Αφού κατάφερε να βρει μια άκρη, το χρέος της έγινε 19.000 ευρώ. «Ωστόσο, μετά από δέκα μέρες, η ίδια υπάλληλος που βρήκαμε άκρη, μου είπε ότι δεν την αφήνουν οι από πάνω της να υπογράψουν το χαρτί γιατί έχουν πολλά τέτοια ανάλογα λάθη» πρόσθεσε.

«Οι ίδιοι υπάλληλοι τους λένε ότι έχω δίκιο» συμπλήρωσε.  www.in.gr