Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κοτόπιτα με τυριά και μανιτάρια.

Υλικά

1/2 κιλό φύλλο σφολιάτας
2 στήθη κοτόπουλο
500 γρ. μανιτάρια
250 γρ. μπέικον
150 γρ. κασέρι τριμμένο
150 γρ. ρεγκάτο τριμμένο

150 γρ. έμμενταλ τριμμένο
250 γρ. κρέμα γάλακτος

4 αβγά χτυπημένα



Εκτέλεση

Σε αλατισμένο νερό βράζουμε το κοτόπουλο.

Μόλις βράσει το αφήνουμε λίγο να κρυώσει για να το μαδήσουμε και να το κόψουμε σε μικρά κομματάκια.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180º C

Σοτάρουμε το μπέικον σε ένα τηγάνι και ρίχνουμε μέσα τα μανιτάρια ψιλοκομμένα.

Προσθέτουμε τα τυριά και ανακατεύουμε.

Αλείφουμε με λίγο βούτυρο ένα πυρέξ, απλώνουμε ένα φύλλο σφολιάτας, βάζουμε τη γέμιση και σκεπάζουμε με το άλλο φύλλο. Χαράσσουμε το φύλλο σε λωρίδες.

Αναμειγνύουμε τα αβγά με το εβαπορέ και περιχύνουμε την πίτα. Ψήνουμε για 45-60 λεπτά. www.govastileto.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.