Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15 τροφές με σχεδόν μηδενικές θερμίδες

Οι θερμίδες παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει και να παραμείνει ζωντανό.
Ενώ δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν ότι τα τρόφιμα «αρνητικών θερμίδων»
καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από ό, τι παρέχουν, τα τρόφιμα που έχουν ήδη χαμηλές θερμίδες μπορεί στην πραγματικότητα να παρέχουν λιγότερες θερμίδες από ό, τι αναμενόταν. Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα σας χρησιμοποιεί ενέργεια για να τα αφομοιώσει.
To να προσπαθείτε να μειώσετε τη συνολική πρόσληψη θερμίδων, με το να τρώτε περισσότερα τρόφιμα χαμηλών θερμίδων, όπως ορισμένα φρούτα και λαχανικά, είναι ένας εύκολος τρόπος για να επιτύχετε αυτόν τον στόχο.
Εδώ είναι 38 τρόφιμα με σχεδόν μηδενικές θερμίδες.

Μήλα

Τα μήλα είναι εξαιρετικά θρεπτικά.
Ένα φλιτζάνι με φέτες μήλου (125 γραμμάρια) έχει 57 θερμίδες και σχεδόν τρία γραμμάρια διαιτητικών ινών.
Δεδομένου ότι το σώμα σας πρέπει να καίει ενέργεια για να χωνέψει τα μήλα, η καθαρή ποσότητα θερμίδων που παρέχεται από αυτό το φρούτο είναι πιθανόν λιγότερη από ό, τι αναφέρθηκε.

Ρόκα

Η ρόκα είναι ένα σκούρο, φυλλώδες λαχανικό με μια πιπεράτη γεύση.
Χρησιμοποιείται συνήθως σε σαλάτες, είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ και περιέχει επίσης φυλλικό οξύ, ασβέστιο και κάλιο.
Το μισό φλυτζάνι (10 γραμμάρια) ρόκας έχει μόνο τρεις θερμίδες.

Σπαράγγια

Τα σπαράγγια είναι ένα λαχανικό που προσφέρεται σε πράσινες, λευκές και πορφυρές ποικιλίες.
Όλοι οι τύποι σπαραγγιών είναι υγιεινοί, αλλά τα πορφυρά σπαράγγια έχουν ενώσεις που ονομάζονται ανθοκυανίνες που μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων.
Ένα φλιτζάνι σπαράγγια (134 γραμμάρια) έχει μόνο 27 θερμίδες και είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ και φυλλικό οξύ, παρέχοντας το 70% και το 17% των ουσιών, αντίστοιχα.

Τεύτλα

Τα τεύτλα είναι λαχανικά ρίζας που έχουν συνήθως βαθύ κόκκινο ή μοβ χρώμα. Ένα από τα πλέον ερευνηθέντα οφέλη των τεύτλων είναι η πιθανότητα μείωσης της αρτηριακής πίεσης.
Τα τεύτλα περιέχουν μόνο 59 θερμίδες ανά φλιτζάνι (136 γραμμάρια) και 13% της ΣΗΠ για κάλιο.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά στον πλανήτη. Είναι μέλος της σταυροειδούς οικογένειας λαχανικών και μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση του καρκίνου.
Ένα φλιτζάνι (91 γραμμάρια) μπρόκολο έχει μόνο 31 θερμίδες και πάνω από 100% της ποσότητας βιταμίνης C που χρειάζονται οι περισσότεροι άνθρωποι την ημέρα.

Ζωμός

Υπάρχουν πολλές ποικιλίες ζωμού, όπως κοτόπουλου, βόειου κρέατος  και λαχανικών. 
Ανάλογα με τον τύπο του ζωμού, ένα φλιτζάνι - ή περίπου 240 ml - περιέχει συνήθως 7-12 θερμίδες.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Τα λαχανάκια Βρυξελλών είναι λαχανικά εξαιρετικά θρεπτικά. Μοιάζουν με μίνι λάχανα και μπορούν να καταναλωθούν ωμά ή μαγειρεμένα.
Η έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση λαχανακίων Βρυξελλών μπορεί να προστατεύσει από βλάβες του DNA λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C.
Αυτές οι θρεπτικές μονάδες παραγωγής ενέργειας έχουν μόνο 38 θερμίδες ανά φλιτζάνι (88 γραμμάρια).

Λάχανο

Το λάχανο είναι ένα λαχανικό με πράσινα ή μωβ φύλλα. Είναι ένα συνηθισμένο συστατικό σε σαλάτες. Το λάχανο που έχει υποστεί ζύμωση είναι γνωστό ως ξινολάχανο.
Είναι πολύ χαμηλό σε θερμίδες και περιέχει μόνο 22 θερμίδες ανά φλιτζάνι (89 γραμμάρια).

Καρότα

Τα καρότα είναι πολύ δημοφιλή λαχανικά. Είναι συνήθως λεπτά και πορτοκαλί, αλλά μπορούν επίσης να είναι κόκκινα, κίτρινα, μοβ ή λευκά.
Οι περισσότεροι άνθρωποι συνδέουν την  καλή όραση με την κατανάλωση καρότων, δεδομένου ότι είναι πλούσια σε β-καροτένιο, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε βιταμίνη Α. Η λήψη αρκετής βιταμίνης Α είναι απαραίτητη για την σωστή όραση.
Μια μερίδα (128 γραμμάρια) καρότων έχει μόνο 53 θερμίδες και πάνω από 400% της βιταμίνης Α.

Κουνουπίδι

Το κουνουπίδι είναι συνήθως ένα λευκό λουλούδι ανάμεσα σε πράσινα φύλλα. Οι λιγότερο συνήθεις ποικιλίες έχουν μωβ, πορτοκαλί και κίτρινα λουλούδια.
Τα τελευταία χρόνια, το κουνουπίδι έχει γίνει πολύ δημοφιλές ως υποκατάστατο των λαχανικών ή σιτηρών υψηλότερης περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες.
Ένα φλιτζάνι (100 γραμμάρια) κουνουπίδι έχει 25 θερμίδες και μόνο πέντε γραμμάρια υδατάνθρακες.

Σέλινο

Το σέλινο είναι ένα από τα πιο γνωστά τρόφιμα χαμηλών θερμίδων.
Τα μακρά, πράσινα στελέχη του περιέχουν αδιάλυτες ίνες που μπορεί να μην έχουν υποστεί ζύμωση από το σώμα σας, συμβάλλοντας έτσι στην αποφυγή θερμίδων.
Το σέλινο έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, καθιστώντας το χαμηλό σε θερμίδες. Υπάρχουν μόνο 18 θερμίδες σε ένα φλυτζάνι (110 γραμμάρια) ψιλοκομμένο σέλινο.

Σέσκουλο

Το σέσκουλο είναι ένα καταπράσινο λαχανικό που έρχεται σε διάφορες ποικιλίες. Είναι εξαιρετικά υψηλό σε βιταμίνη Κ, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθάει στη σωστή πήξη του αίματος.
Ένα φλιτζάνι (36 γραμμάρια) σέσκουλου έχει μόνο 7 θερμίδες και περιέχει 374% της βιταμίνης Κ.

Μανταρίνια Κλιμεντίνες

Οι Κλιμεντίνες μοιάζουν με μίνι πορτοκάλια. Είναι ένα κοινό σνακ στην Ελλάδα και είναι γνωστό για το υψηλό περιεχόμενο βιταμίνης C.
Ένα φρούτο (74 γραμμάρια) περιέχει το 60% του βάρους για τη βιταμίνη C και μόνο 35 θερμίδες.

Αγγούρια

Τα αγγούρια είναι ένα αναζωογονητικό λαχανικό που συνήθως χρησιμοποιείται στις σαλάτες. Χρησιμοποιούνται επίσης για την παρασκευή διάφορων εδεσμάτων, λόγω του αρωματικού νερού, όπως το τζατζίκι.
Δεδομένου ότι τα αγγούρια είναι ως επί το πλείστον νερό, έχουν πολύ χαμηλές θερμίδες - το μισό φλιτζάνι (52 γραμμάρια) έχει μόνο 8.
iatronet.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Social media: Ενεργοί το 82% των Ελλήνων.Στα 85 λεπτά το καθημερινό σερφάρισμα στο διαδίκτυο

Το 82% των Ελλήνων είναι πια ενεργό στα  social media , με το Facebook να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών, οι οποίοι κατά μέσο όρο ξοδεύουν 85 λεπτά την ημέρα σερφάροντας στο  διαδίκτυ ο. Αυτά αναφέρει – μεταξύ πολλών άλλων – η τελευταία πανελλαδική... δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Την υψηλότερη τιμή διεθνώς το τυποποιημένο ελληνικό extra ελαιόλαδο

Την εδραιωμένη πεποίθηση ότι το ελληνικό ελαιόλαδο μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσια τις πιο premium εκφράσεις του καθιερωμένου ιταλικού έρχονται να επιβεβαιώσουν τα τελευταία στοιχεία εξαγωγών του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου (IOC), που δείχνουν ότι οι εξαγωγές τυποποιημένου της χώρας εξασφαλίζουν την υψηλότερη προστιθέμενη αξία μεταξύ των υπόλοιπων ανταγωνιστών της Μεσογείου.

Το ΕΣΡ καλεί την ΕΡΤ για μη αντικειμενικές ειδήσεις...

Το ΕΣΡ καλεί την ΕΡΤ1 για ακρόαση, σχετικά με το δελτίο της, για διατάξεις που αφορούν «μετάδοση πληροφοριών χωρίς να έχουν ελεγχθεί και διατάξεις σχετικά με την «ακρίβεια,

Πόσο κόστισε η ταινία με τον Μπαντέρας στο ελληνικό δημόσιο...

Η ξένη παραγωγή με τον Αντόνιο Μπαντέρας, που γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη, επιδοτήθηκε και αυτή από τον «νόμο Κρέτσου». 

ρολάκια μελιτζάνας γεμιστά με κοτόπουλο

Υλικά     750 γραμμ. στήθος κοτόπουλου κομμένο σε 8 κομμάτια     1 μεγάλο κρεμμύδι τριμμένο     3-4 φρέσκες ντομάτες ή ανάλογο χυμό     4 μακρουλές μεγάλες μελιτζάνες     1 φλιτζ. του καφέ ελαιόλαδο + λάδι για τηγάνισμα

ΔΕΝ βρισκουν νοσηλευτες για το Νοσοκομειο ΚΑΒΑΛΑΣ

Το Νοσοκομείο Καβάλας νοικιάζει νοσηλευτές από ιδιωτική κλινική, επειδή έθεσε σε αναστολή τους δικούς του νοσηλευτές.

Σοβαρευτείτε, κύριε πρέσβη

Δεν είναι μόνο οι δικοί μας «πορφυρογέννητοι» πολιτικοί εκτός τόπου και χρόνου. Και στους ξένους επισήμους παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. Ενας από τους πολλούς είναι ο Γερμανός πρεσβευτής στην Ελλάδα Ερνστ Ράιχελ.

Ξεπερνούν κάθε όριο στην Τουρκία – «Ο στόχος των χερσαίων δυνάμεών μας είναι η Θεσσαλονίκη»

Παράλληλα με την εκτόξευση απειλών κατά της Ελλάδας από τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και άλλους τούρκους αξιωματούχους, ξεδιπλώνεται από τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης μπαράζ δημοσιευμάτων και αναλύσεων που ως στόχο έχουν να υπογραμμίσουν την επίσημη πολιτική της Αγκυρας και προπάντων να τη δικαιολογήσουν στον τουρκικό λαό.

Freelancers: ΕΦΚΑ και Βρούτσης αποκαλύπτουν τον Χατζηδάκη...

Η κοινωνική κατακραυγή για την επιχειρούμενη βίαιη αλλαγή των εργασιακών σχέσεων, που αφορά 115 εργαζόμενους στην efood, καταβαραθρώνει την εταιρεία,

Κωνσταντοπούλου: Η Πλεύση Ελευθερίας θα συμμετάσχει στις εκλογές όποτε κι αν γίνουν

Για το κόμμα της « Πλεύση Ελευθερίας » μίλησε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε την Τετάρτη (15/9) από την 85η ΔΕΘ η Ζωή Κωνσταντοπούλου υπογραμμίζοντας πως «όποτε κι αν γίνουν εκλογές, θα συμμετάσχει και θα διεκδικήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών».