Πέντε tips για να νικήσετε το φούσκωμα μέσα σε δύο ημέρες

Ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες, έχουμε την τάση να τσιμπολογάμε συνεχώς και να αποφεύγουμε τις τακτικές επισκέψεις στο γυμναστήριο, με αποτέλεσμα το βάρος μας να αυξάνετε μερικά κιλάκια και να νιώθουμε τύψεις.
Αν ταυτίζεστε με την παραπάνω περιγραφή, τότε δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα tips που σας
προτείνουμε, ώστε να νικήσετε την κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα.
Tip #1 – Ενυδατωθείτε
Το νερό είναι πραγματικά θαυματουργό, αφού εκτός από απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας, αποτοξινώνει το σύστημά μας και περιορίζει την όρεξή μας για φαγητό. Φροντίστε, λοιπόν, να έχετε πάντα κοντά σας ένα μπουκαλάκι νερό και να πίνετε νερό ακόμη και αν δε διψάτε.
Μάλιστα, μπορείτε να φτιάξετε εύκολα και γρήγορα το δικό σας ρόφημα αποτοξίνωσης και να το καταναλώνετε συνδυαστικά με το νερό.
Θα χρειαστείτε:
6 κούπες νερό
5 φακελάκια πράσινο τσάι
3 κούπες χυμό ρόδι
Χυμό από μισό λεμόνι
Πώς θα το φτιάξετε:
Βράστε το νερό και προσθέστε τα φακελάκια με το πράσινο τσάι. Αφήστε τα φακελάκια βυθισμένα για λίγα λεπτά και στη συνέχεια αφαιρέστε τα. Προσθέστε τον χυμό ροδιού και λεμονιού και ανακατέψτε. Μπορείτε να απολαύσετε το ρόφημα ζεστό ή κρύο. Το ρόφημα διατηρείται στο ψυγείο έως και τρεις ημέρες.
Tip #2 – Γυμναστείτε
Επιλέξτε τη μορφή άσκησης που σας ευχαριστεί (ή έστω τη γυμναστική που δε σας κάνει να μισείτε τη ζωή σας), προκειμένου να ιδρώσετε και να αποβάλετε τις τοξίνες. Παράλληλα, θα κάψετε θερμίδες και θα νιώσετε πιο όμορφα με το σώμα σας.
Tip #3 – Κοιμηθείτε αρκετά
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής οδηγεί τους περισσότερους ανθρώπους σε έλλειψη ύπνου. Έρευνες έχουν συνδέσει την έλλειψη ύπνου με δυσκολία απώλειας κιλών, καθώς όταν δεν έχουμε κοιμηθεί αρκετά τείνουμε να καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες την επόμενη ημέρα. Φροντίστε, λοιπόν, να κοιμάστε οκτώ ώρες κάθε βράδυ.
Tip #4 – Μείνετε μακριά από τα αλμυρά τρόφιμα
Τα τρόφιμα με αλάτι, όπως τα πατατάκια, τα κρακεράκια, τα σουβλάκια κ.λπ., κάνουν το σώμα σας να συγκρατεί νερό (η γνωστή σε όλες μας «κατακράτηση υγρών»), κάτι το οποίο μπορεί επίσης να σας κάνει να αισθάνεστε φουσκωμένη και αυξάνει το βάρος σας.
Tip #5- Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα
Το να τρώτε πάρα πολύ σε ένα γεύμα ή το να τρώτε πολύ γρήγορα, μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα. Αν συνήθως περιμένετε πολλές ώρες μεταξύ των γευμάτων και τρώτε όταν έχετε λιμοκτονήσει, είναι πιθανό να φάτε πάρα πολύ και πολύ γρήγορα.
Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού προκαλεί τη διόγκωση της κοιλιάς, επειδή η υπερβολική τροφή δεν μπορεί να χωνευτεί αρκετά γρήγορα από τον οργανισμό.
Επομένως, καλό είναι να έχετε μικρά και συχνά γεύματα. Έτσι, και δε θα οδηγηθείτε στην υπερφαγία και θα δώσετε στον οργανισμό σας επαρκή χρόνο να χωνέψει το φαγητό.               www.in.gr

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ποτάμια της Ευρυτανίας: Ο Αχελώος, ο Αγραφιώτης και ο Ταυρωπός

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Νοεμβρίου 2022 με βάση το δεκαήμερο της γέννησης σας

Απολύσεις τεχνικών στον ΑΝΤ1...«Μας πετάτε στον δρόμο με φτηνές δικαιολογίες»

Δραματική υποχώρηση έως 40% στην αγοραστική δύναμη...

«Φωτιά» η τιμή στο ψωμί - Είδος πολυτελείας και η φέτα

Ανεργία στην Ελλάδα: Δραματικά τα ποσοστά για τους νέους

Γερμανική κατάρρευση: Η Uniper ανακοίνωσε ζημιές 40 δισ. ευρώ – Την ακολουθούν στην άβυσσο άλλες… 375 εταιρείες

«Καίνε» τα επιτόκια των δανείων – Παγωμένα των καταθέσεων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων