Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διατροφικά tips για να καταπολεμήσετε το άγχος

Μάλλον το έχετε ακούσει ξανά, αλλά αξίζει να το επαναλάβουμε: έρευνες υποδηλώνουν ότι το 60-90% των ασθενειών σχετίζεται με το στρες.
Η φυσική φθορά που προκαλεί το στρες καταστρέφει το καρδιαγγειακό σύστημα, καταστέλλει το ανοσοποιητικό σύστημα, εμποδίζει το πεπτικό σύστημα, καταστρέφει τα επινεφρίδια (διαταράσσοντας την ορμονική ισορροπία) και εμποδίζει την ικανότητά σας να ξεκουραστείτε και να χαλαρώσετε.

Τα υψηλά επίπεδα στρες θέτουν σε κίνδυνο την ευημερία σας, καταστρέφουν τη σωματική σας υγεία αλλά καταστρέφουν και τη συναισθηματική και νοητική ισορροπία σας, μειώνοντας έτσι την ικανότητά σας να σκέφτεστε με σαφήνεια και αντικειμενικότητα και να λειτουργείτε αποτελεσματικά, πόσο μάλλον να απολαμβάνετε τη ζωή.
Το άγχος είναι η απάντησή μας σε διάφορες καταστάσεις της ζωής και για τους περισσότερους από εμάς – αναπόφευκτο.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποια διατροφικά tips που μπορούν να σας βοηθήσουν σε αγχωτικές περιόδους.
1. Καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα
Τα μικρότερα γεύματα βοηθούν στην πέψη και την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και συμβάλλουν στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, εξισορροπώντας έτσι τα συναισθήματα, την ενέργεια, τη διανοητική σαφήνεια και την εστίασή σας.
2. Ποτέ μην παραλείπετε γεύματα
Όταν βιώνει έντονο άγχος, το σώμα πρέπει να διατηρήσει υψηλότερο επίπεδο απόδοσης και αυτό απαιτεί συνεχή καύσιμα με τη μορφή καλής ποιότητας τροφίμων.
3. Αποφύγετε να τρώτε μεγάλα γεύματα το βράδυ
Ή φαγητό αργά το βράδυ. Ένα ελαφρύ δείπνο νωρίς το βράδυ θα σας επιτρέψει να κοιμηθείτε καλύτερα και να ξυπνήσετε νιώθοντας πιο ανανεωμένη.
4. Ελαχιστοποιήστε την κατανάλωση πικάντικων και λιπαρών  τροφίμων
Αυτά τα τρόφιμα απαιτούν πολλή ενέργεια από τον οργανισμό σας για να τα χωνέψει. Προτιμήστε απλά γεύματα, χωρίς πικάντικα ή/και λιπαρά συστατικά.
5. Αποφύγετε τους εξευγενισμένους υδατάνθρακες
Όπως ψωμί, μπισκότα, ζυμαρικά και αρτοσκευάσματα. Αυτά τα τρόφιμα σάς προσφέρουν μόνο βραχυχρόνιες εκρήξεις ενέργειας με ελάχιστη έως μηδενική θρεπτική αξία. Διαταράσσουν επίσης την ισορροπία του σακχάρου στο αίμα, γεγονός που οδηγεί σε μεταβολές της διάθεσης. Η υψηλή πρόσληψη μακροπρόθεσμα μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους, ορμονικές ανισορροπίες και κόπωση.
6. Φροντίστε τους νεφρούς σας και την επινεφριδιακή σας λειτουργία με φασόλια, σουσάμι, λάχανο και σπιρουλίνα
Επίσης, αυξήστε την πρόσληψη φρέσκων φρούτων, όπως καρπούζι, φράουλες και βατόμουρα. Το λεμόνι μπορεί επίσης να συμβάλλει στην αποτροπή ασθενειών που σχετίζονται με το άγχος, όπως είναι η υψηλή αρτηριακή πίεση.
7. Μην ξεχνάτε την πρόσληψη πρωτεϊνών
Με τη μορφή αυγών, θαλασσινών και κρέατος- ή προϊόντων σόγιας για τους χορτοφάγους – συνιστάται η αναπλήρωση των επινεφριδίων και η «ανοικοδόμηση» της υγείας από τις βλάβες του υπερβολικού, χρόνιου στρες.
8. Τρώτε τα πράσινα λαχανικά σας
Τα μπρόκολα, τα φασόλια και τα λάχανα είναι ιδιαίτερα καλά για εσάς επειδή είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την υγιή λειτουργία του νευρικού συστήματος, τη μυϊκή χαλάρωση και την αναπλήρωση των επινεφριδίων.
9. Μειώστε τα διεγερτικά
Όπως είναι ο καφές, το μαύρο τσάι, τα ενεργειακά ποτά και το αλκοόλ. Ναι, μπορεί να παρέχουν βραχυπρόθεσμη ανακούφιση, αλλά μειώνουν επίσης την αποτελεσματικότητα των επινεφριδίων, την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών, προκαλούν αφυδάτωση και οδηγούν σε πεπτικές διαταραχές. Καλή εναλλακτική λύση είναι το τσάι από μουριές, το οποίο μπορεί να ανακουφίσει το άγχος και να βελτιώσει την ισορροπία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος, χαλαρώνοντάς σας. Το πράσινο τσάι είναι μια άλλη λύση που μπορεί να μετριάσει τις επιπτώσεις του στρες, καθώς είναι πλούσιο σε L-θειανίνη.
10. Φροντίστε το μυαλό σας με καρύδια και σπόρους
Ειδικά τα καρύδια και τα αμύγδαλα δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας, καθώς είναι πλούσια σε μέταλλα και απαραίτητα λιπαρά οξέα και θρέφουν τον εγκέφαλο και το νευρικό σύστημα.
11. Καταναλώστε τρόφιμα ολικής άλεσης
Τα τρόφιμα ολικής άλεσης (καστανό ρύζι, μαύρο ψωμί, μακαρόνια ολικής άλεσης) σε μικρές έως μεσαίες ποσότητες, αποτελούν επίσης μια καλή πηγή των απαραίτητων λιπαρών οξέων και βιταμινών Β.
12. Πίνετε νερό
Μείνετε ενυδατωμένη πίνοντας νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε συμπτώματα όπως πονοκεφάλους, αναποφασιστικότητα, έλλειψη διανοητικής σαφήνειας, κράμπες, κόπωση και άλλα. Καλή ιδέα είναι να πίνετε νερό με ηλεκτρολύτες για καλύτερη απορρόφηση.     www.in.gr

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

SOCIAL MEDIA POSTS

Αναλαμβανω την Διαχειριση Social Media εταιρειων και μικρων επιχειρησεων.




I UNDERTAKE THE MANAGEMENT OF SOCIAL MEDIA OF COMPANIES AND SMALL BUSINESSES.


EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι ΗΠΑ κατασκόπευαν τη Μέρκελ με τη βοήθεια της Δανίας, σύμφωνα με έκθεση

Οι μυστικές υπηρεσίες της Δανίας βοήθησαν τις ΗΠΑ να κατασκοπεύσει Ευρωπαίους πολιτικούς, όπως η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, κατά την περίοδο από το 2021 μέχρι το 2014, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της χώρας. Αναλυτικότερα, η Υπηρεσία Πληροφοριών Άμυνας (FE) της Δανίας συνεργάστηκε με την Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NSA) για τη συλλογή πληροφοριών, σύμφωνα με έκθεση του ραδιοτηλεοπτικού φορέα Danmark

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.

Νέες αντικειμενικές αξίες Ανατροπές στην κτηματαγορά και τους φόρους ακινήτων

«Φωτιά» στον χάρτη της κτηματαγοράς αναμένεται να βάλουν οι νέες αντικειμενικές αξίες. Τα αποκαλυπτήρια των νέων τιμών που θα αποκτήσουν τα ακίνητα σε 13.808 περιοχές σε όλη τη χώρα θα γίνουν στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα να προαναγγέλλει αυξήσεις στις αντικειμενικές ακόμη και κατά 40%. Οι νέες τιμές θα δημοσιοποιηθούν τώρα αλλά θα ενεργοποιηθούν από την 1η Ιανουαρίου 2022 για τον υπολογισμό του ΕΝΦΙΑ,

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Μαΐου για τα ζώδια ανά δεκαήμερα

ΚΡΙΟΣ 1ο δεκαήμερο Με τον Ερμή και την Αφροδίτη να μετακινούνται στους Διδύμους στις 4/5 και 9/5 αντίστοιχα έχεις την ευκαιρία να επικοινωνήσεις τα συναισθήματά σου και να προωθήσεις σημαντικές συμφωνίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Το εμπόριο και οι συναλλαγές σε ευνοεί καθώς σου δίνουν την ευκαιρία να προχωρήσεις σε συμφωνίες που θα είναι ιδιαίτερα θετικές για εσένα.

Εργασιακά: Κορυφώνεται η αντιπαράθεση κυβέρνησης και συνδικάτων με φόντο το νέο νομοσχέδιο

Οξύνεται η αντιπαράθεση για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο με τα συνδικάτα να ετοιμάζουν την πρώτη μεγάλη αναμέτρηση με την κυβέρνηση την Πέμπτη 3 Ιούνη. Την ίδια στιγμή ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στο τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο για τις απεργίες, αλλαγές που όπως είπε θα λειτουργήσουν έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες.

Αλλού οι πατάτες κι αλλού το κρέας

Της Κατερίνας Τζωρτζινάκη Η Ελλάδα έχει την υψηλότερη διάρκεια της τυπικής εβδομαδιαίας εργασίας στην Ε.Ε., σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ.  Αφού είμαστε πρωταθλητές στις ώρες εργασίας, γιατί δεν αξιωνόμαστε μετάλλιο οικονομικής υγείας; Τώρα, δηλαδή, που θα αυξηθεί το πλαφόν των υπερωριών στις 150 ώρες ετησίως, θα εκτιναχθεί το ελατήριο της οικονομίας; 

BBC: «Η αλλαγή των συνόρων στα Βαλκάνια θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας»

«Η αλλαγή των συνόρων σημαίνει το άνοιγμα του κουτιού της Πανδώρας» στα Βαλκάνια, λέει ο Βαλεντίν Ινζκο, Υπατος Εκπρόσωπος για τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το καθήκον του οποίου είναι η διατήρηση της ειρήνης βάσει της Συμφωνίας του Ντέιτον. «Μυστήρια σχέδια» «Πρόκειται για τη συμφωνία που καθόρισε τη λήξη του πολέμου το 1995,

Ανάδρομος Ερμής σε τετράγωνο με τον Ποσειδώνα – Προβλέψεις για όλα τα ζώδια

ΚΡΙΟΣ Θα βρεθείτε στο μέσω καταιγισμού πληροφοριών σχετικών με μυστικά αλλά και υπόγειες συμπεριφορές ατόμων που, ως ώρας, θεωρούσατε φιλικά προσκείμενα σε εσάς. Μην επιτρέψετε σε κανένα με την συμπεριφορά του να αναμοχλεύσει δικά σας εσωτερικά τραύματα του παρελθόντος, αντιθέτως κινηθείτε αναλόγως και προστατέψτε τον εαυτό σας.