Δραπευτεύουν από τα δελτία ειδήσεων.

Σύμφωνα με τα αρχεία του Nielsen, το χάσμα βαθμολογίας μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων διευρύνεται...... Όμως, το πραγματικό χάσμα αντικατοπτρίζεται στον αριθμό των ατόμων στην ηλικιακή ομάδα 18-54 ετών, τη λεγόμενη "ομάδα ηλικίας επιχειρήσεων", η οποία ενδιαφέρεται κυρίως για τηλεοπτικούς σταθμούς για διαφημιστικούς σκοπούς και την πολιτική κατάσταση στη χώρα.  Σύμφωνα με τη Nielsen, την περασμένη εβδομάδα, επτά μεγάλα τηλεοπτικά προγράμματα προσέλκυσαν σχεδόν 3 εκατομμύρια τηλεθεατές, με χρόνους προβολής μεταξύ 6.50μμ και 9.00μμ, και άτομα ηλικίας 18-54 είχαν την ίδια ανακοίνωση. 1.002.248 θεατές.  πηγη hellasthiva.blogspot.com