Μέσι : «Μερικές φορές εύχομαι να μην με ήξερε κανείς»

Ο Λιονέλ Μέσι έχει παραχωρήσει μια μεγάλη συνέντευξη στη «Sexta» η οποία και αναμένεται να προβληθεί αύριο (27/12). Μάλιστα, λέγεται, πως θα προβεί σε μια αποκάλυψη η οποία θα σοκάρει όλο τον ποδοσφαιρικό κόσμο.

Σε ένα απόσπασμα της συνέντευξής του, ο Αργεντινός σούπερ σταρ υπογράμμισε πως θα ήθελε να περνάει απαρατήρητος ώστε να μπορεί να απολαμβάνει κάποιες στιγμές με την οικογένεια του.

«Είναι αλήθεια ότι είμαι προνομιούχος εξαιτίας όλων όσων βιώνω, αλλά υπάρχουν στιγμές που θα ήθελα να είμαι ανώνυμος και να μπορώ να απολαύσω να πηγαίνω σε σούπερ μάρκετ, σινεμά ή εστιατόριο χωρίς να με γνωρίζει κανείς. Είμαι πραγματικά ευγνώμων, γιατί η αγάπη που βιώνω από τον κόσμο είναι θεαματική, αλλά υπάρχουν στιγμές που όταν είμαι με τα παιδιά μου, θα ήθελα να είμαι απαρατήρητος», τόνισε χαρακτηριστικά. www.in.gr