Yποψήφια του «Ποταμιού» παραιτείται και καταγγέλλει το κόμμα

Παρελθόν αποτελεί από το «Ποτάμι» η υποψήφια βουλευτής
του νομού Πιερίας, Στέλλα Τσιούχα, καταγγέλλοντας δείγματα «νεποτισμού αξιωματούχων και πολιτικάντηδων» στο ..
κόμμα του Σταύρου Θεοδωράκη. 

Ακολουθεί η ανοιχτή επιστολή παραίτησης:

Φίλες και Φίλοι,

Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτησή μου από “ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ” (σύμφωνα με το άρθρο 3.7 του καταστατικού) για τους παρακάτω λόγους, που με οδήγησαν στην απόφαση αυτή και για όσους επιφυλάσσομαι να προσθέσω μελλοντικά:

Προσχώρησα στο “ΠΟΤΑΜΙ” το Μάρτιο του 2014, πιστεύοντας στις αξίες, τις δημοκρατικές διαδικασίες, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την ανανέωση του πολιτικού προσωπικού με νέα φερέλπιδα πρόσωπα, που δεν κατείχαν αξιώματα στο πολιτικό κατεστημένο. 

Στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 δέχτηκα την πρόταση, να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του κόμματος. Όμως στον προεκλογικό μου αγώνα, υπήρχε διάχυτη η αίσθηση της ιδιοκτησίας, των φατριών, του νεποτισμού των “αξιωματούχων” και των πολιτικάντηδων στο κόμμα. Αυτοί ήταν, που εμπόδισαν οποιαδήποτε εμφάνισή μου στα ΜΜΕ, μέσα σε ένα αφόρητο περιβάλλον αμφισβήτησης, καχυποψίας και αντιπαλότητας, ώστε να μην υπερασπιστώ τις απόψεις μου, τις θέσεις μου, αλλά και την προσωπικότητά μου. Με αυτόν τον τρόπο στόχευαν στην προώθηση προσώπων προερχόμενων από τη “ΔΡΑΣΗ”, κατηγοριοποιώντας εμάς τους εθελοντές από “ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ” ως δευτεροκλασάτους νεροκουβαλητές ή “γλάστρες”.

Ωστόσο, επειδή είμαι άτομο της βιοπάλης, που σφυρηλατήθηκε μέσα σε κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες, μεγάλωσε μέσα στα χωράφια και γνωρίζει, τι σημαίνει αγροτιά και καθημερινός βιοποριστικός μόχθος, πραγματικές γλάστρες είναι εκείνοι, που παραμένουν μέσα στις πολιτικές γυάλες, που δε βλέπουν, ούτε ακούν τι συμβαίνει γύρω τους.

Εκείνο όμως, που μου προκάλεσε έντονη αποστροφή για αυτό το κόμμα, είναι η επιδεικτική αδιαφορία του για τον κόσμο της επαρχίας και δη της Πιερίας! Τόσο ο επικεφαλής, όσο και οποιοδήποτε άλλο όργανο του κόμματος, παρά τις επανειλημμένες προτάσεις μου, δεν ήρθαν ούτε μια φόρα στο νομό μας, για να αφουγκραστούν, να γνωρίσουν και να προσπαθήσουν να επιλύσουν τα προβλήματα και τις αγωνίες των συμπολιτών μου! Απαξίωσαν να συζητήσουν με τους αγρότες, τους εμπόρους και τη νεολαία και να δουν από κοντά τη κατάντια του νοσοκομείου, της διοίκησης, των υποδομών, των ατέρμονων διοδίων κλπ. Ο επικεφαλής του κόμματος και τα εξαπτέρυγά του προτιμούν μονίμως τις Βρυξέλλες από την ελληνική ύπαιθρο. 

Εν ολίγοις, “ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ” είναι θολό με φύκια, αντί για μεταξωτές κορδέλες που υπόσχεται και για αυτό το λόγο, παραιτούμαι και δεν επιθυμώ ουδεμία περαιτέρω εμπλοκή με το εν λόγω κόμμα. Σήμερα, νιώθω προδομένη και γι αυτό αποφασισμένη! 

Με την ευκαιρία, θα ήθελα παράλληλα, να απευθύνω ένα μεγάλο “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ” στους συμπολίτες μου, που με εμπιστεύτηκαν και με ενθάρρυναν σε κάθε περίπτωση! Θα συνεχίσω, να μάχομαι για μια πολιτική, που θα παράγει Ανθρωπισμό, Δημοκρατία και Δικαιοσύνη.


Καλή συνέχεια
Στέλλα Τσιούχα http://fonaklas.blogspot.gr