Εύκολοι τρόποι για να μειώσετε το ροχαλητό

To ροχαλητό είναι, ίσως το πιο ενοχλητικό πράγμα στον ύπνο ενός ζευγαριού.
Πολλοί λόγοι, όπως το κάπνισμα, το αλκοόλ και τα κιλά παίζουν ρόλο στο αν κάποιος ροχαλίζει, ωστόσο υπάρχουν τρόποι να περιοριστεί.
1. Φτιάξτε ένα αφέψημα από βότανα

Τα αφεψήματα από βότανα που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της έντασης του ροχαλητού. Το μελισσόχορτο, για παράδειγμα, θεωρείται ότι μειώνει αισθητά το ροχαλητό και μπορεί να σας βοηθήσει.


2. Αλλάξτε το μαξιλάρι
Επιλέγετε μαξιλάρια, ούτε πολύ ψηλά, ούτε πολύ χαμηλά ώστε να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στο επίπεδο σώματος και κεφαλιού γιατί τότε η αναπνοή γίνεται πιο δύσκολη. Μια ακόμη λύση είναι να σηκώσετε το πάνω μέρος του κρεβατιού μερικά εκατοστά τοποθετώντας τακάκια στα πόδια του.
3. Περιορίστε το αλκοόλ
Το αλκοόλ μειώνει τον χαλαρωτικό τόνο των μυών στο πίσω μέρος του λάρυγγα, καθιστώντας πιθανότερο το ροχαλητό. Πίνοντας αλκοόλ 4-5 ώρες πριν τον ύπνο, είναι λογικό το ροχαλητό να επιδεινώνεται.          www.govastileto.gr

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ποτάμια της Ευρυτανίας: Ο Αχελώος, ο Αγραφιώτης και ο Ταυρωπός

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Νοεμβρίου 2022 με βάση το δεκαήμερο της γέννησης σας

Δραματική υποχώρηση έως 40% στην αγοραστική δύναμη...

Γερμανική κατάρρευση: Η Uniper ανακοίνωσε ζημιές 40 δισ. ευρώ – Την ακολουθούν στην άβυσσο άλλες… 375 εταιρείες

«Καίνε» τα επιτόκια των δανείων – Παγωμένα των καταθέσεων

Απολύσεις τεχνικών στον ΑΝΤ1...«Μας πετάτε στον δρόμο με φτηνές δικαιολογίες»

Ανεργία στην Ελλάδα: Δραματικά τα ποσοστά για τους νέους

«Φωτιά» η τιμή στο ψωμί - Είδος πολυτελείας και η φέτα

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων