Φτιάξε την καρμπονάρα της δίαιτας

Υλικά
1 πακέτο ζυμαρικά της επιλογής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ό,τι θέλετε εκτός του κλασσικού σπαγγέτι 2 αβγά 200 γραμμάρια τριμμένο κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών 100 γραμμάρια τριμμένη παρμεζάνα
10 φέτες γαλοπούλα αλάτι πιπέρι 1 κ.σ ψιλοκομμένο μαιντανό
Εκτέλεση
Βράζουμε τα μακαρόνια και τα σουρώνουμε. Χτυπάμε τα αβγά και ρίχνουμε για δευτερόλεπτα  σε ένα αντικολητικό βαθύ τηγάνι. Ρίχνουμε το μισό βρασμένο πακέτο μακαρόνια και το ανακατεύουμε με τα αυγά. Στην συνέχεια, ρίχνουμε τη μισή ποσότητα από τα τυριά και την ψιλοκομμένη γαλοπούλα. Επαναλαμβάνουμε με τις υπόλοιπες ποσότητες. Ρίχνουμε το αλάτι, το πιπέρι και το μαϊντανό, ανακατεύουμε καλά και αποσύρουμε από τη φωτιά.
Διατροφική συμβουλή: Μη φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τα αυγά και τα τυριά των χαμηλών λιπαρών. Έχουν θρεπτικά συστατικά και ο συνδυασμός τους είναι απόλυτα ωφέλιμος, ιδιαίτερα σε σχέση με την κρέμα γάλακτος.    http://www.govastileto.gr

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΙΝΚΑ: Ενσωματώνουν τη Ρήτρα Αναπροσαρμογής στην κιλοβατώρα για να μην μπορούμε να κάνουμε αγωγές

Για εισαγωγές πρόβειου γάλακτος από την Ιταλία κάνει λόγο ο κλάδος

ζώδια Η Αφροδίτη σε τρίγωνο με τον Ουρανό

Σούπερ Μάρκετ: Όλα για να σωθεί η κερδοφορία

Ο μέγας μύθος της ακυβερνησίας...

"Τι να κάνει ένας γιατρός μόνος του στη βάρδια;"... Η τραγική κατάσταση στο Παίδων Αγία Σοφία

Εικαστική περιήγηση στο Αμφιάρειο Ωρωπού, το ονειρομαντείo της αρχαιότητας

Παγγαίο: Σπάνιες οι φυσικές ομορφιές του

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων