Ανεκδοτο Οι νάνοι...

Ένα ζευγάρι βρίσκεται σε ένα ξενοδοχείο στο μήνα του μέλιτος. Στο διπλανό δωμάτιο μένει ένα ζευγάρι νάνων.


Το πρώτο βράδυ πάει ο άντρας στη γυναίκα του και της λέει:
- Γυναικούλα μου θα κάνουμε κάτι σήμερα το βράδυ;
- Α, δεν μπορώ σήμερα είμαι κουρασμένη..., απαντά εκείνη.
"Ει ωπ,ει ωπ", έκαναν από δίπλα οι νάνοι !!!
Τρελάθηκε εκείνος αλλά τι να κάνει.. Την άλλη μέρα την ξαναρωτάει:
- Γυναικούλα μου είσαι για τρελίτσες;
- Α, δεν γίνεται σήμερα είμαι κουρασμένη. Αστο για αύριο..., ξαναλέει εκείνη
"Ει ωπ,ει ωπ...", ξανάκαναν από δίπλα οι νάνοι !!!
Τα παίρνει στο κρανίο πάει στο μπαρ και αρχίζει να πίνει. Κάποια στιγμή εμφανίζεται ο νάνος. Γνωρίζονται και σε μια φάση του λέει:
- Εμένα η γυναίκα μου δεν θέλει με τίποτε να κάνουμε έρωτα. Αλλά από αυτά που ακούω εσείς καλά περνάτε!
Και του απαντά ο νάνος:
- Τι καλά μωρέ που κάθε μέρα προσπαθούμε να ανέβουμε το κρεβάτι ! http://fonaklas.blogspot.gr