Aνασφαλιστος..ισον νεκρος! Κραυγή αγωνίας από blogger…

Ζουμε στην χωρα της απογειωσης,της αναπτυξης και του πρωτογεννους πλεονασματος,και
αντι να ειμαστε ολοι ευγνωμωνες εμεις οι αλητες αντιδρουμε στην εκπληκτικη πορεια της χωρας που μας γεννησε.
Και αφωνοι ακουμε τις εξαγγελιες του εκτελεστη μας που ενω μας σκοτωνει καθημερινα μας βεβαιωνει οτι η σωτηρια μας ειναι κοντα,λιγα βηματα μονο απομενουν μεχρι την τελικη μας καταληξη.
Ανασφαλιστος και εγω μαζι με εκατομμυρια αλλους,και ασφαλισμενος να ημουν θα μου πεις παλι δεν θα ειχα σωτηρια,εκλεισαν και τον εοπυυ υποσχομενοι οτι θα ξανα ανοιξει σε εναν μηνα,και την ΕΡΤ ετσι την εκλεισαν αλλα δεν εχει λειτουργησει ακομα η προπαγανδιστικη τους Νεριτ.
Ανασφαλιστος ισον νεκρος,φαρμακα ισως παρει καποιος απο τα κοινωνικα φαρμακεια,οτι εχουν,αλλο τον ενα μηνα,αλλο τον αλλον,αρκει να ειναι ιδια η δραστικη ουσια,περιθαλψη ομως μηδεν,αντε να αρρωστησεις…τι κανεις?
Η γενοκτονια ενος λαου συνεχιζεται αλυπητα,κι ενα κρατος κατ’ονομα και μονο σαν δημιος εκτελει εναν ηλιθιο λαο διχως λυπη.
Και εξαγγελουν διαφορα για τους ανασφαλιστους,μεχρι που αυξησαν και την τιμη των τσιγαρων λεγοντας οτι τα χρηματα αυτα θα χρησιμοποιηθουν για την νοσηλεια τους,δεν υπαρχει μεγαλυτερη απατη.
Κανενα νοσοκομειο δεν δεχεται να νοσηλευσει ανασφαλιστο,αν φτασω εκει λιγο πριν να πεθανω τι σημασια εχει?
Το σημαντικο ειναι να το προλαβω πριν συμβει.
Και με το προβλημα που μου δημιουργηθηκε δεν βρισκω λυση,στο νοσοκομειο μου λενε οτι διχως ασφαλεια πρεπει να πληρωσω,ασφαλεια δεν εχω…και?
Απολυτα υπευθυνοι αυτοι που αδιαφορουν για το προβλημα,απολυτα υπευθυνοι και το καταγγελω,και η αδιαφορια τους τους καθιστα εγκληματιες απο προθεση,εγω ποναω αλλα δεν δινουν σημασια,δεν εχουν καμια ευθυνη,και ποτε ειχαν?
Κουραστηκα,βαρεθηκα,δεν θελω αλλο ….

http://harrytsopanos.blogspot.com