Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Διάβασα πριν λίγες μέρες ένα άρθρο ενός πρώην υπουργού, ο οποίος έλεγε ότι στη Μ. Βρετανία, προκειμένου να πάρει ο άνεργος ή ο εργαζόμενος φτωχός κάποιο επίδομα,
θα πρέπει να υπογράψει στη σχετική αίτηση το πιο κάτω κείμενο:

«Δηλώνω ότι υπαίτιος για το γεγονός ότι χρειάζομαι βοήθεια
είμαι μόνο ο ίδιος. Το μόνο μου εμπόδιο στη βελτίωση των συνθηκών μου είμαι εγώ»

Θα πρέπει δηλαδή να υπογράψει μετάνοια για τη φτώχεια του και μια, τρόπον τινά, υπεύθυνη δήλωση, ότι δεν έχει απαίτηση εναντίον άλλων και κυρίως φυσικά της οικονομικής ολιγαρχίας, για την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται.

Αν δεν είναι αυτό, που βάζουν τους ανθρώπους να υπογράψουν στην "πολιτισμένη" Μ. Βρετανία, ο απόλυτος εξευτελισμός της ανθρώπινης ύπαρξης, τότε τι είναι;   hassapis-peter.blogspot.gr