Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8 junk food που στην πραγματικότητα κάνουν καλό στην υγεία σας!

Γνωρίζατε άραγε ότι υπάρχουν junk food που είναι υγιεινά; Μην θεωρήσετε βέβαια ότι ένα
χάμπουργκερ μπορεί να χαρακτηριστεί ως φρούτο. Εξακολουθεί να επικρατεί η κοινή λογική.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που παραδοσιακά θεωρούνταν «junk» και σήμερα εμπίπτουν στην κατηγορία των «υγιεινών τροφίμων».
Πρόκειται για υγιεινές τροφές που συχνά έχουν «κατηγορηθεί» για ορισμένες κακές επιδράσεις στην υγεία μας.
1. Τσιπς
Τα πατατάκια που γίνονται σωστά μπορεί στην πραγματικότητα να θεωρηθούν υγιεινά, αρκεί να έχετε κάνει εσείς οι ίδιοι την προετοιμασία των δικών σας σπιτικών τσιπς, είτε επιλέγοντας μια πιο υγιεινή εκδοχή ενός παραδοσιακού τσιπ. Τα τσιπς που περιέχουν υψηλά ποσοστά σε φυτικές ίνες και είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και δημητριακά ολικής άλεσης, είναι μια πολύ καλή επιλογή. Φάτε τα με κάποιο νόστιμο γκουακαμόλε και δεν θα αναζητήσετε ποτέ ξανά τα λιπαρά τσιπς
2. Σοκολάτα
Τα μάτια σας δεν σας εξαπατούν. Ναι, η σοκολάτα έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Το κλειδί είναι η μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει κακάο που περιέχει πολλά θρεπτικά στοιχεία. Είναι καλή για την καρδιά σας, βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη, μειώνει το στρες και ο κατάλογος συνεχίζεται. Απλά να θυμάστε ότι το μέτρο είναι σημαντικό.
3. Κόκκινο κρασί
Η ρεσβερατρόλη είναι «καλός φίλος», βρίσκεται στο κόκκινο κρασί και έχει μαγικές δυνάμεις. Σε μελέτες που έγιναν σε ζώα, βοηθά στην πρόληψη ζημιών στα αιμοφόρα αγγεία, στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης και στην πρόληψη των θρομβόσεων.
4. Μπισκότα
Μπισκότα από βρώμη και τζίντζερ είναι οι πιο υγιεινές και ταυτόχρονα γλυκές επιλογές. Είναι σχετικά χαμηλά σε περιεκτικότητα ζάχαρης και θερμίδων.
5. Γρανίτα
Αρπάξτε όλα τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά. Ήρθε η ώρα να φτιάξετε το παραδοσιακό παγωτό ξυλάκι. Η γρανίτα είναι υγιεινή, εύκολη στην κατασκευή και το καλύτερο πράγμα είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε σε παρτίδες και να έχετε πάντα ένα υγιεινό σνακ έτοιμο να σας περιμένει. Πάρτε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά σε ένα γευστικό κέρασμα. Είναι καταπληκτικές για όλη την οικογένεια!
6. Καφές
Όλες οι μητέρες μπορούν να το επιβεβαιώσουν τις μαγικές δυνάμεις του καφέ. Αυτό το must-have ρόφημα είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να σας τροφοδοτήσει για να αντέξετε μια ολόκληρη μέρα. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι ο καφές βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της ηπατικής νόσου. Μείνετε όμως, μακριά από τη ζάχαρη.
7. Παγωτό
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το παγωτό δεν είναι ιδιαίτερα υγιεινή τροφή. Εκτός από τα αρνητικά όμως, το παγωτό ενισχύει το ασβέστιο και το φώσφορο. Ακόμα, το κάλιο βοηθά στη μείωση της πίεσης του αίματος, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β δίνουν ενέργεια και πρωτεΐνες για να βοηθήσουν στην επισκευή των ιστών και την ανάπτυξη των κυττάρων. Έτσι μην παραβλέψετε τα καλά του παγωτού!
8. Τυρί
Το ασβέστιο είναι ένα από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται σε μια σωστή διατροφή. Ειδικά για τις γυναίκες. Το τυρί περιέχει επίσης πρωτεΐνες, βιταμίνη Α και βιταμίνη Β12. Συνεπώς, καταναλώστε όσο περισσότερο τυρί μπορείτε!
newmoney

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

SOCIAL MEDIA POSTS

Αναλαμβανω την Διαχειριση Social Media εταιρειων και μικρων επιχειρησεων.




I UNDERTAKE THE MANAGEMENT OF SOCIAL MEDIA OF COMPANIES AND SMALL BUSINESSES.


EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Μαΐου για τα ζώδια ανά δεκαήμερα

ΚΡΙΟΣ 1ο δεκαήμερο Με τον Ερμή και την Αφροδίτη να μετακινούνται στους Διδύμους στις 4/5 και 9/5 αντίστοιχα έχεις την ευκαιρία να επικοινωνήσεις τα συναισθήματά σου και να προωθήσεις σημαντικές συμφωνίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. Το εμπόριο και οι συναλλαγές σε ευνοεί καθώς σου δίνουν την ευκαιρία να προχωρήσεις σε συμφωνίες που θα είναι ιδιαίτερα θετικές για εσένα.

H πανδημία εντείνει το δημογραφικό αδιέξοδο της Ελλάδας

Με τους θανάτους να ξεπερνούν τις γεννήσεις, εκατοντάδες χιλιάδες νέους και μορφωμένους να έχουν μεταναστεύσει, απόρροια και της 10ετούς κρίσης, και την Ελλάδα να έχει έναν από τους πιο γηρασμένους πληθυσμούς στην Ευρώπη, κοινός τόπος είναι πως το δημογραφικό αδιέξοδο της χώρας, το οποίο εντάθηκε από την έλευση της πανδημίας, αποτελεί ένα από τα

Αίγυπτος: Ανακαλύφθηκαν σπάνιοι τάφοι της περιόδου πριν από τα βασίλεια των Φαραώ

Αιγύπτιοι αρχαιολόγοι που εργάζονται στο Δέλτα του Νείλου ανακάλυψαν δεκάδες σπάνιους προδυναστικούς τάφους που ανάγονται στην περίοδο πριν από τα βασίλεια των Φαραώ στην Αίγυπτο πριν από περισσότερα από 5.000 χρόνια.  Ανακάλυψαν επίσης τάφους από την ύστερη περίοδο των Υκσώς (1650 έως 1500 π.Χ.), όταν μετανάστες από τη Δυτική Ασία κατέλαβαν τη χώρα βάζοντας τέλος στο Μέσο Βασίλειο της Αιγύπτου.  

Πασχαλινά κουλουράκια της γιαγιάς!

ΥΛΙΚΑ 250 γρ βούτυρο γάλακτος 3 αυγά 1/2 κιλό ζάχαρη 250 γρ γάλα 1/2 φακελάκι αμμωνία ξύσμα 1 λεμονιού 3 βανίλιες 250γρ αλεύρι που φουσκώνει μόνο του 1 1/2 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Η χειραγώγηση της ενημέρωσης...

Γεννήθηκε και γέννησε προσδοκίες για μια νέα εποχή στην οποία οι πολίτες θα είχαν απεριόριστες δυνατότητες να ελέγχουν την εξουσία, να εκφράζουν απόψεις, να συμμετέχουν στα κοινά, να αντιπαρατίθενται στο...

Πασχαλινά κουλουράκια με βανίλια και πορτοκάλι

Υλικά 1/2 φλ. τσαγιού βούτυρο ανάλατο 3/4 φλ. τσαγιού ζάχαρη 2 αβγά 1/4 φλ. τσαγιού γάλα 1 κ. γλ. εκχύλισμα βανίλιας Ξύσμα από ένα πορτοκάλι 2 κ. γλ. μπέικιν πάουντερ 2 1/2 φλ. τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1 αβγό χτυπημένο με 1 κ. σ. νερό Σπόρους σουσαμιού για το γαρνίρισμα (προαιρετικά)  

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.

Τουρισμος Ξενοδοχεία: «Καμπανάκι» για ρευστότητα και μηδενικές κρατήσεις

Τον κώδωνα του κινδύνου για τη ρευστότητα χτυπούν οι ξενοδόχοι πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν στις 14 Μαίου σημειώνοντας πως τους μήνες της πανδημίας τα έσοδά τους προέρχονται από τις επιστρεπτέες επιστροφές. Από το Νοέμβριο, οπότε τέθηκαν εκ νέου σε ισχύ τα μέτρα για την καταπολέμηση της Covid, τα ξενοδοχεία δεν υποχρεώθηκαν να κλείσουν, όπως έγινε στο πρώτο κύμα της πανδημίας, όμως η απαγόρευση των διαπεριφερειακών μετακινήσεων κράτησε τις μονάδες συνεχούς λειτουργίας κλειστές.