Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8 σούπερ τροφές για σούπερ… γραμμωμένους μυς

Τι χρειάζεται ο κάθε μυς για να δυναμώσει, να καλοσχηματιστεί και να γραμμώσει; Σίγουρα, τακτική
γυμναστική, αλλά και σωστή διατροφή.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Τζεφ Βόλεκ, ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, οκτώ τρόφιμα βρίσκονται στη λίστα με τα απαραίτητα: αβγά, αμύγδαλα, ελαιόλαδο, σολομός, μπριζόλα, γιαούρτι, νερό και καφές.
Όπως ο ίδιος υπογραμμίζει αν εντάξετε αυτές τις τροφές στο εβδομαδιαίο διατροφολόγιό σας και ακολουθήστε τις οδηγίες του ρητού «σηκώστε μεγάλα βάρη», σύντομα θα δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται!
Αβγά, η τέλεια πρωτεΐνη
egg615x340
Η πρωτεΐνη στα αβγά έχει την υψηλότερη βιολογική αξία και η κατανάλωσή τους καλύπτουν τις ανάγκες του σώματος σε πρωτεΐνη οποιοδήποτε άλλη τροφή ακόμα κι αυτό το βόειο κρέας.
Αλλά θα πρέπει να τρώτε τον κρόκο; Ναι γιατί εκτός από την πρωτεΐνη, περιέχει επίσης βιταμίνη Β12, η οποία είναι αναγκαία για τη διάσπαση του λίπους και τη σύσπαση των μυών. Και όπως γράφει ο κ. Βόλεκ τρώγοντας μερικά αβγά την ημέρα δεν θα αυξηθεί ο κίνδυνος για αύξηση χοληστερίνης και των καρδιακών παθήσεων.
Αμύγδαλα
Almonds
Τα αμύγδαλα είναι μια από τις καλύτερες πηγές της άλφα-τοκοφερόλης και της βιταμίνης Ε με τη μορφή που απορροφάται καλύτερα από τον οργανισμό σας. Αυτό έχει σημασία για τους μύες σας, επειδή «η βιταμίνη Ε είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ελευθέρων ριζών μετά την σκληρή προπόνηση», λέει ο Βόλεκ. Πόσα αμύγδαλα πρέπει να καταναλώνει κανείς; Δύο χούφτες την ημέρα είναι αρκετές. Στη μελέτη του Πανεπιστημίου του Τορόντο διαπίστωσαν ότι οι άνδρες μπορούν να τρώνε αυτήν την ποσότητα χωρίς να κινδυνεύουν να πάρουν βάρος.
Σολομός, ο ρυθμιστής της ανάπτυξης
static1.squarespace
Πώς χτίζεις τους μύες; Είναι ο συνδυασμός κατανάλωσης υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα-3 μπορούν να μειώσουν τους μυϊκούς σπασμούς μετά την προπόνηση και να έχετε καλύτερη απορρόφηση των πρωτεϊνών, επισημαίνει ο διατροφολόγος ειδικός για θέματα απόδοσης δρ. Τομ Ινκλέντον. Κι αυτό είναι σημαντικό διότι για να «χτιστούν» οι μύες θα πρέπει οι πρωτεΐνες που προσλαμβάνονται να αποθηκεύονται πιο γρήγορα στο σώμα.
Γιαούρτι, η Χρυσή Αναλογία
Yogurt-Yeast-Infection
«Το γιαούρτι είναι ένας ιδανικός συνδυασμός πρωτεϊνών και υδατανθράκων για την ανάκτηση και την ανάπτυξη μυών», λέει ο Νταγκ Κάλμαν διδάκτορας και διευθυντής διατροφής στο Μαϊάμι.
Καταναλώστε γιαούρτια με φρούτα γιατί οι επιπλέον υδατάνθρακες από την κατανάλωση των φρούτων θα αυξήσει τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα ένα από τα κλειδιά για τη μείωση της διάσπασης των πρωτεϊνών μετά την άσκηση.
«Το γιαούρτι είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν συζευγμένο λινελαϊκό οξύ, ένας ειδικός τύπος του λίπους που φάνηκε σε ορισμένες μελέτες για τη μείωση του σωματικού λίπους», λέει ο Βόλεκ.
Βόειο κρέας
steak
Τι καλύτερο από μία ψημένη μπριζόλα στα κάρβουνα για να αναπτύξετε τους μύες σας. Πλούσια πηγή σε σίδηρο και ψευδάργυρο, δύο ζωτικής σημασίας θρεπτικά συστατικά για την οικοδόμηση μεγάλων και δυνατών μυών, λέει ο Ινκλέντον. Επιπλέον είναι η νούμερο ένα τροφή για να εφοδιάσετε τον οργανισμός σας με κρεατίνη, δίνοντας ενέργεια και δύναμη στον οργανισμό.
Για περισσότερη πρωτεΐνη και λιγότερες θερμίδες επιλέξτε κομμάτια με λιγότερο λίπος, όπως το φιλέτο.
Επιπλέον το βόειο κρέας είναι μια αποθήκη σεληνίου. Σε έρευνα του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες με χαμηλά επίπεδα σεληνίου στο αίμα έχουν πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του προστάτη από εκείνους με φυσιολογικά επίπεδα.
Ελαιόλαδο, το Υγρό Ενέργειας
olive oil on wooden table
Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο φαίνεται πώς δρουν καταβολικά (αποδίδουν ενέργεια) για τα θρεπτικά συστατικά, λέει ο κ. Κάλμαν. Με άλλα λόγια εμποδίζει την αποδόμηση των μυών, μειώνοντας τα επίπεδα της κυτταρικής αποδόμησης και την απώλεια μυϊκής μάζας. Καταναλώστε εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.
Νερό
Front image_drinking-water
Οι μύες στις κνήμες και τους ώμους αποτελούνται περίπου 80% από νερό. Ακόμα και μία αλλαγή κατά 1% στα επίπεδα του νερού στο σώμα μπορεί να επηρεάσει την απόδοση στην άσκηση και να επιδράσει αρνητικά στην αποκατάσταση, λέει ο Βόλεκ. Σύμφωνα με μία γερμανική μελέτη η σύνθεση πρωτεΐνης πραγματοποιείται σε υψηλότερα ποσοστά όταν τα κύτταρα είναι ενυδατωμένα.
Καφές
heart-coffee-beans
Καταναλώνοντας καφεΐνη κατά τη διάρκεια της προπόνησης θα έχετε μεγαλύτερες αντοχές. Σε πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι οι άντρες που πίνουν 2 1/2 φλιτζάνια καφέ λίγες ώρες πριν από την προπόνηση είχαν αύξηση τη έντασης στην άσκηση κατά 9% περισσότερο από αυτούς που δεν έπιναν καθόλου. Παράλληλα μελέτη του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ υποστηρίζει ότι όσοι καταναλώνουν καφέ παρουσιάζουν κατά 30% χαμηλότερο κίνδυνο για να εμφανίσουν νόσο του Πάρκινσον.http://www.altsantiri.gr
 

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ειδικοί κατέγραψαν 46 αρνητικές συνέπειες των social media

Νέα μελέτη προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία για τις επιπτώσεις από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Είναι αναμφισβήτητο ότι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έφεραν πολυεπίπεδες μεταβολές και μικρές αλλά και μεγάλες επαναστάσεις σε κάθε τομέα της προσωπικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ζωής του σύγχρονου ανθρώπου.

«Ταφόπλακα» στις λαϊκές αγορές από τον Άδωνι!

Σε πλήρη εφαρμογή το σχέδιο Πισσαρίδη, που οδηγεί στον αφανισμό τις μικρές επιχειρήσεις των αγροτών – παραγωγών Νέο γύρο σφοδρών αντιδράσεων προκαλεί το νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, που αλλάζει άρδην το τοπίο στις λαϊκές αγορές.

Πώς οι ανατιμήσεις αλλάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Μέχρι τον Μάρτιο του 2022 εκτιμάται ότι θα διαρκέσει η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής.

Πανσέληνος στον Κριό στις 20 Οκτωβρίου - Προβλέψεις για όλα τα ζώδια

Στις 20 Οκτωβρίου 2021, η Πανσέληνος σχηματίζεται στο ζώδιο του Κριού. Πρόκειται για ένα πύρινο φεγγάρι που έρχεται να ρίξει φως σε θέματα που αφορούν το θάρρος, τον ανταγωνισμό, την επιθετικότητα, τον αυθορμητισμό, το Εγώ μας.

Oι κωδικοί ΟΣΔΕ ανά Περιφέρεια που δίνουν τα επιπλέον 29 μόρια στους υποψήφιους Νέους Αγρότες 2021

Η συγκεκριμένη λίστα αφορά τα 12 μόρια (μέγιστο) που προσφέρει το κριτήριο του αρχικού προσανατολισμού της γεωργικής εκμετάλλευσης σε τομείς προτεραιότητας της Στρατηγικής της Περιφέρειας και τα 17 μόρια (μέγιστο) σύμφωνα με το κριτήριο συμβολής του επιχειρηματικού σχεδίου σε στόχους και τομείς προτεραιότητας της Στρατηγικής της Περιφέρειας.

Ρωσία- ΝΑΤΟ: Ένα προαναγγελθέν διαζύγιο

Του Δημήτρη Λιάτσου * Τελικά ολοκληρώνεται ένα «διαζύγιο» το οποίο είχε γίνει οφθαλμοφανές από το 2015. Η Μόσχα αποφάσισε να  απαντήσει στην πρόσφατη απόφαση του ΝΑΤΟ να απελάσει οκτώ συνεργάτες της μόνιμης ρωσικής αντιπροσωπείας στην έδρα του Συνασπισμού, στις Βρυξέλλες.

Έδεσσα: «Λουκέτο» στη ΜΕΘ του νοσοκομείου λόγω έλλειψης προσωπικού

Μεγάλα τα προβλήματα που εντοπίζονται στη Βόρεια Ελλάδα , με τα κρούσματα να πληθαίνουν διαρκώς, τους εμβολιασμούς να παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα και τις  αναστολές εργασίας των ανεμβολίαστων υγειονομικών να αποβαίνουν σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των νοσοκομείων .

Επιστρεπτέες προκαταβολές – Έρχεται ο λογαριασμός.Μέσω myAADE η ενημέρωση για ποσά επιστροφής

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να ενημερωθούν εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις και επαγγελματίες που έχουν λάβει Επιστρεπτέες Προκαταβολές για τα ποσά που οφείλουν και πρέπει να επιστρέψουν στο Δημόσιο.

σουφλέ σοκολάτας η πιο εύκολη συνταγή.

Υλικά: 125gr κουβερτούρα 1 κουταλιά βούτυρο 1 κουταλιά καστανή ζάχαρη 1 κουταλιά αλεύρι 1 κουταλιά κακάο 1 αυγό 1 πρέζα γαρίφαλο

ΗΠΑ – Για πρώτη φορά στον κόσμο γιατροί συνέδεσαν με επιτυχία σε άνθρωπο νεφρό από χοίρο

Χειρουργοί στη Νέα Υόρκη συνέδεσαν με επιτυχία σε άνθρωπο – για πρώτη φορά στον κόσμο – ένα νεφρό που είχε αναπτυχθεί στο σώμα ενός γενετικά τροποποιημένου χοίρου. Το όργανο λειτούργησε κανονικά, κάτι που ανοίγει πιθανώς το δρόμο για μια νέα πηγή οργάνων προς μεταμόσχευση προερχόμενων από ζώα.