Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει.
Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.

Υγειονομικά ασφαλής τρόπος πληρωμής

Η οnline κουλτούρα πληρωμών ισχυροποιήθηκε και για υγειονομικούς λόγους.
Στην ενίσχυση του ποσοστού των ανέπαφων συναλλαγών, «συνηγόρησε τόσο το γεγονός ότι οι ανέπαφες συναλλαγές αποτελούν έναν ασφαλή τρόπο πληρωμής – ακόμα και από υγειονομικής άποψης που αποτελεί ζητούμενο πλέον, όσο και το ότι καταφέραμε να διασφαλίσουμε στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, την αύξηση του ορίου ανέπαφων συναλλαγών χωρίς χρήση PIN, από τα 25 ευρώ στα 50 ευρώ», ανέφερε η Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ‘Ασπα Παλημέρη.

Ψώνισαν περισσότερο γιατί ανακάλυψαν νέες μάρκες online

Στην ερώτηση εάν τους τελευταίους 12 μήνες ψώνισαν προϊόντα μόδας περισσότερο ή λιγότερο από την χρονιά πριν την πανδημία, οι καταναλωτές φαίνονται μοιρασμένοι αφού το 41% δήλωσε ότι ψώνισε περισσότερο ενώ το 42% ψώνισε λιγότερο, σύμφωνα με την έρευνα της GLAMI.
Στους λόγους που ψώνισαν περισσότερο, κύριος παράγοντας ήταν οι τιμές και οι καλύτερες προσφορές (49%) ενώ για το 53% όσων ψώνισαν λιγότερο ο κύριος παράγοντας ήταν ότι δεν είχαν που να τα φορέσουν. Το 62% των Ελλήνων ανακάλυψε και ψώνισε νέες μάρκες online.
Η αύξηση των online αγορών, τα καλά οργανωμένα και λειτουργικά eshop και οι σωστά στοχευμένες online καμπάνιες οδήγησαν στο να βρει το κοινό νέες μάρκες (56% των ερωτηθέντων) μέσω αναζήτησης και προτεινόμενων προϊόντων.
Τα social media αποτέλεσαν την δεύτερη πηγή εύρεσης (51%) ενώ αξιοπρόσεκτο είναι ότι ένα 8% δήλωσε ότι έψαχνε συγκεκριμένα μικρότερες μάρκες για να τις ενισχύσει κατά την περίοδο της πανδημίας.

Επιστροφή στα φυσικά καταστήματα όταν πέσουν τα κρούσματα

Παρόλο το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων οι καταναλωτές φαίνονται σκεπτικοί στο να τα επισκεφθούν ενώ τα ημερήσια κρούσματα παραμένουν υψηλά.
Το 51% θα επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα μόνο όταν τα ημερήσια κρούσματα COVID19 θα έχουν πέσει αισθητά.
Για το 21% των ερωτηθέντων φαίνεται πως η πανδημία δεν αποτελεί πλέον κριτήριο αφού δήλωσαν ότι θα τα επισκεφθούν ακόμη και αν τα ημερήσια κρούσματα παραμένουν υψηλά. Για το 13% των Ελλήνων φαίνεται ότι μόνο μετά τον εμβολιασμό τους θα επιστρέψουν ενώ ένα 8% δεν θεωρεί ότι θα νιώσει ξανά ασφάλεια να ψωνίσει σε φυσικό κατάστημα.
Ανάμεσα σε όσους απάντησαν άλλο (5%), σημαντικό ρόλο φαίνεται να παίζει η οικονομική κατάστασή τους αφού δήλωσαν ότι θα επιστρέψουν όταν τα οικονομικά τους θα είναι καλύτερα. Περισσότερο υπέρ των φυσικών καταστημάτων φαίνονται οι άνδρες ερωτώμενοι που δηλώνουν κατά 11% περισσότερο ότι θα επιστρέψουν στα φυσικά καταστήματα ακόμη και αν τα ημερήσια κρούσματα παραμένουν υψηλά.

Δεν είναι όλα ρόδινα στο online shopping

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες επέλεξαν τις χρεώσεις στα μεταφορικά και την αδυναμία δοκιμής των προϊόντων ως τα δύο πιο αρνητικά χαρακτηριστικά στις online αγορές.
H δυσκολία στην εύρεση του σωστού μεγέθους (41%) αλλά και η πολλές φορές χρονοβόρα και πολύπλοκη διαδικασία επιστροφής (28%) αποτελούν επίσης δύο χαρακτηριστικά που αξιολογούν αρνητικά οι καταναλωτές.
Αξιοσημείωτο είναι ότι εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης στις online συναλλαγές για το 14% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα.    www.ot.gr

 

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Social media: Ενεργοί το 82% των Ελλήνων.Στα 85 λεπτά το καθημερινό σερφάρισμα στο διαδίκτυο

Το 82% των Ελλήνων είναι πια ενεργό στα  social media , με το Facebook να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών, οι οποίοι κατά μέσο όρο ξοδεύουν 85 λεπτά την ημέρα σερφάροντας στο  διαδίκτυ ο. Αυτά αναφέρει – μεταξύ πολλών άλλων – η τελευταία πανελλαδική... δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Την υψηλότερη τιμή διεθνώς το τυποποιημένο ελληνικό extra ελαιόλαδο

Την εδραιωμένη πεποίθηση ότι το ελληνικό ελαιόλαδο μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσια τις πιο premium εκφράσεις του καθιερωμένου ιταλικού έρχονται να επιβεβαιώσουν τα τελευταία στοιχεία εξαγωγών του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου (IOC), που δείχνουν ότι οι εξαγωγές τυποποιημένου της χώρας εξασφαλίζουν την υψηλότερη προστιθέμενη αξία μεταξύ των υπόλοιπων ανταγωνιστών της Μεσογείου.

Το ΕΣΡ καλεί την ΕΡΤ για μη αντικειμενικές ειδήσεις...

Το ΕΣΡ καλεί την ΕΡΤ1 για ακρόαση, σχετικά με το δελτίο της, για διατάξεις που αφορούν «μετάδοση πληροφοριών χωρίς να έχουν ελεγχθεί και διατάξεις σχετικά με την «ακρίβεια,

Πόσο κόστισε η ταινία με τον Μπαντέρας στο ελληνικό δημόσιο...

Η ξένη παραγωγή με τον Αντόνιο Μπαντέρας, που γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη, επιδοτήθηκε και αυτή από τον «νόμο Κρέτσου». 

ρολάκια μελιτζάνας γεμιστά με κοτόπουλο

Υλικά     750 γραμμ. στήθος κοτόπουλου κομμένο σε 8 κομμάτια     1 μεγάλο κρεμμύδι τριμμένο     3-4 φρέσκες ντομάτες ή ανάλογο χυμό     4 μακρουλές μεγάλες μελιτζάνες     1 φλιτζ. του καφέ ελαιόλαδο + λάδι για τηγάνισμα

ΔΕΝ βρισκουν νοσηλευτες για το Νοσοκομειο ΚΑΒΑΛΑΣ

Το Νοσοκομείο Καβάλας νοικιάζει νοσηλευτές από ιδιωτική κλινική, επειδή έθεσε σε αναστολή τους δικούς του νοσηλευτές.

Σοβαρευτείτε, κύριε πρέσβη

Δεν είναι μόνο οι δικοί μας «πορφυρογέννητοι» πολιτικοί εκτός τόπου και χρόνου. Και στους ξένους επισήμους παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. Ενας από τους πολλούς είναι ο Γερμανός πρεσβευτής στην Ελλάδα Ερνστ Ράιχελ.

Ξεπερνούν κάθε όριο στην Τουρκία – «Ο στόχος των χερσαίων δυνάμεών μας είναι η Θεσσαλονίκη»

Παράλληλα με την εκτόξευση απειλών κατά της Ελλάδας από τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και άλλους τούρκους αξιωματούχους, ξεδιπλώνεται από τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης μπαράζ δημοσιευμάτων και αναλύσεων που ως στόχο έχουν να υπογραμμίσουν την επίσημη πολιτική της Αγκυρας και προπάντων να τη δικαιολογήσουν στον τουρκικό λαό.

Freelancers: ΕΦΚΑ και Βρούτσης αποκαλύπτουν τον Χατζηδάκη...

Η κοινωνική κατακραυγή για την επιχειρούμενη βίαιη αλλαγή των εργασιακών σχέσεων, που αφορά 115 εργαζόμενους στην efood, καταβαραθρώνει την εταιρεία,

Κωνσταντοπούλου: Η Πλεύση Ελευθερίας θα συμμετάσχει στις εκλογές όποτε κι αν γίνουν

Για το κόμμα της « Πλεύση Ελευθερίας » μίλησε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε την Τετάρτη (15/9) από την 85η ΔΕΘ η Ζωή Κωνσταντοπούλου υπογραμμίζοντας πως «όποτε κι αν γίνουν εκλογές, θα συμμετάσχει και θα διεκδικήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών».