Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Χατζηιωάννου ανοίγει στην Αθήνα το σούπερ μάρκετ των «φτωχών» – Όλα τα τρόφιμα σε τιμή έως 40 λεπτά

Ύστερα από περίπου δυο χρόνια αναζήτησης, σύμφωνα με τον Αθήνα 9,84, ο κύπριος επιχειρηματίας εντόπισε ακίνητο που πληροί τις προϋποθέσεις του για να στεγάσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας easyfoodstores στο κέντρο της Αθήνας και βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες για την επίτευξη συμφωνίας.
Την επίσπευση της έλευσης των easyfoodstores στην Αθήνα, έκανε ο ίδιος ο επιχειρηματίας στο περιθώριο της εκδήλωσης για την οικονομική ενίσχυση που δίνει στους συγγενείς των θανόντων της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι, ωστόσο δεν διευκρίνισε εάν πρόκειται να μισθώσει ή να αγοράσει το εν λόγω ακίνητο.
Τα easyfoodstores, τα λεγόμενα και «σούπερ μάρκετ των φτωχών» ξεκίνησαν στην Βρετανία και διαθέτουν είδη διατροφής σε πολύ χαμηλές τιμές.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα σούπερ μάρκετ του Στέλιου Χατζηιωάννου θα διαθέτουν προϊόντα όλα μακράς διαρκείας σε μια τιμή 35-40 λεπτά .
Σημειώνεται πως ήδη ο κύπριος επιχειρηματίας επενδύει σε ακίνητα στην Αθήνα, ένα εκ των οποίων στεγάζει το Stelios Philanthropic Foundation, στην οδό Ευριπίδου.
πηγή : dikaiologitika.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.