Συγκλονιστική ιστορία: Συμβασιούχος στο Δρομοκαΐτειο πηγαίνει σε εσπερινό σχολείο και τα βράδια αναζητά παγκάκι για να κοιμηθεί

Μία συνταρακτική ανθρώπινη ιστορία, βλέπει το φως της δημοσιότητας. Η Σταματίνα, το πρωί εργάζεται ως συμβασιούχος...
τραπεζοκόμος στο Δρομοκαΐτειο, ενώ το βράδυ φοιτά σε εσπερινό σχολείο. Μετά τα μαθήματα όμως, ζει ως άστεγη, αναζητώντας κάποιο παγκάκι για να προσπαθήσει να κοιμηθεί…
Την ξεχωριστή, προσωπική ιστορία της 53χρονης Σταματίνας παρουσίασε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open Tv, η οποία το πρωί εργάζεται ως συμβασιούχος τραπεζοκόμος στο Δρομοκαΐτειο, ενώ το βράδυ φοιτά σε εσπερινό σχολείο. Ωστόσο, είναι άστεγη, με αποτέλεσμα κάθε βράδυ και μετά το πέρας των μαθημάτων της να αναζητεί κάποιο παγκάκι για να κοιμηθεί.
«Είναι αρκετά δύσκολο. Φανταστείτε τι συνεπάγεται αυτό: τις καιρικές συνθήκες, την επικινδυνότητα…», δηλώνει η ίδια, μιλώντας στην κάμερα του Open Tv. Λαμβάνοντας ως μισθό το ποσό των 480 ευρώ, τα παγκάκια υπήρξαν μονόδρομος για εκείνη. «Είμαι τόσο χαμηλόμισθη που δεν μπορώ να νοικιάσω σπίτι, να συντηρήσω τον εαυτό μου και με τα χρήματα που παίρνω προτίμησα να τρώω», διευκρινίζει η ίδια.
«Νιώθω πικρία, νιώθω οργή, νιώθω παράπονο, δεν μπορώ να έχω μια ολοκληρωμένη ζωή: το σπίτι μου, τα έπιπλά μου, το να μαγειρεύω εγώ», σημειώνει, ενώ για τον ύπνο στα παγκάκια αναφέρει: «Το πρώτο βράδυ προσπαθείς να μην το σκέφτεσαι τόσο πολύ, λες «έλα μωρέ εντάξει, κάτι θα γίνει αύριο», όμως όταν αυτή η κατάσταση συνεχίζεται εκεί είναι το απόλυτο παράπονο».          fonaklas.blogspot.com