Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φτιάξε μόνη σου διαιτητική ζύμη κουρού!

Η ζύμη κουρού είναι από τις πιο διαιτητικές καθώς περιέχει λιγότερα συνολικά και κορεσμένα λιπαρά και θερμίδες.

Δες πώς θα φτιάξεις μόνη σου ζύμη κουρού…



Υλικά

240 γρ μαργαρίνη
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό χαμηλών λιπαρών
500γρ αλεύρι ολικής άλεσης
2 κουταλάκια του γλυκού baking powder

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ τοποθετούμε τη μαργαρίνη την οποία έχουμε αφήσει σε θερμοκρασία δωματίου. Προσθέτουμε το γιαούρτι, το αλεύρι ολικής άλεσης και το baking powder. Ζυμώνουμε για μερικά λεπτά μέχρι να σχηματιστεί μια αφράτη ζύμη που δεν κολλάει στα χέρια και είναι ομοιογενής, σύμφωνα με το neadiatrofis. Τοποθετούμε τη ζύμη σε καθαρό μπολ και τη σκεπάζουμε με διαφανή μεμβράνη για να ξεκουραστεί για περίπου 30 λεπτά. Στη συνέχεια είναι έτοιμη να τη χρησιμοποιήσουμε σε πίτες ή πιτάκια.      www.govastileto.gr

Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλέλια Ρένεση για Νέα Σμύρνη: «Μαζέψτε τα μαντρόσκυλα και σκύψτε το κεφάλι»

Η Κλέλια Ρένεση έχει αποδείξει επαλειμμένα πως είναι από τα δημόσια πρόσωπα που δε διστάζει να πει την άποψή της και συχνά παίρνει θέση για βασικά θέματα που αφορούν την κοινωνία εκφράζοντας τις σκέψεις της με αρκετά αιχμηρό τρόπο. Αφορμή για το νέο δημόσιο ξέσπασμα της ηθοποιού στάθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τον κοροναϊό, οι παρενοχλήσεις στον καλλιτεχνικό κόσμο αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια αστυνομικής βία στη Νέα Σμύρνη.

Με δέλεαρ τα υψηλά ενοίκια καλύπτονται με πάνελ 1.500 στρέμματα στον Δρυμό

Με «δέλεαρ» την προσφορά υψηλών τιµηµάτων για ετήσιο ενοίκιο που ανέρχονται στα 200 ευρώ το στρέµµα για συµβάσεις 25ετίας , µεσίτες οι οποίοι δρουν για λογαριασµό επενδυτών, «αλωνίζουν» την περιοχή και έχουν πείσει κυρίως ετεροαπασχολούµενους αγρότες κατόχους γης να π αραχωρήσουν τα χωράφια τους για να εγκατασταθούν φωτοβολταϊκά .

Καταναλωτές: Η πανδημία άλλαξε για πάντα αγορές και πληρωμές

Η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη για μία σειρά από αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά τόσο τις αγορές όσο και τις πληρωμές. Και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται ότι η «μη επαφή» ήρθε για να μείνει. Από τη μια το 50% των καταναλωτών θα συνεχίσει να ψωνίζει online μόδα, όπως αποκαλύπτει έρευνα που πραγματοποίησε η μηχανή αναζήτησης καταστημάτων μόδας GLAMI, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 4.000 απαντήσεις, ενώ από την άλλη, το 93% των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών σε φυσικό κατάστημα γίνονται πλέον ανέπαφα, σύμφωνα με την Mastercard.