Φτιάξε μόνη σου διαιτητική ζύμη κουρού!

Η ζύμη κουρού είναι από τις πιο διαιτητικές καθώς περιέχει λιγότερα συνολικά και κορεσμένα λιπαρά και θερμίδες.

Δες πώς θα φτιάξεις μόνη σου ζύμη κουρού…



Υλικά

240 γρ μαργαρίνη
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό χαμηλών λιπαρών
500γρ αλεύρι ολικής άλεσης
2 κουταλάκια του γλυκού baking powder

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ τοποθετούμε τη μαργαρίνη την οποία έχουμε αφήσει σε θερμοκρασία δωματίου. Προσθέτουμε το γιαούρτι, το αλεύρι ολικής άλεσης και το baking powder. Ζυμώνουμε για μερικά λεπτά μέχρι να σχηματιστεί μια αφράτη ζύμη που δεν κολλάει στα χέρια και είναι ομοιογενής, σύμφωνα με το neadiatrofis. Τοποθετούμε τη ζύμη σε καθαρό μπολ και τη σκεπάζουμε με διαφανή μεμβράνη για να ξεκουραστεί για περίπου 30 λεπτά. Στη συνέχεια είναι έτοιμη να τη χρησιμοποιήσουμε σε πίτες ή πιτάκια.      www.govastileto.gr

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ποτάμια της Ευρυτανίας: Ο Αχελώος, ο Αγραφιώτης και ο Ταυρωπός

Οι μηνιαίες προβλέψεις του Νοεμβρίου 2022 με βάση το δεκαήμερο της γέννησης σας

Δραματική υποχώρηση έως 40% στην αγοραστική δύναμη...

«Φωτιά» η τιμή στο ψωμί - Είδος πολυτελείας και η φέτα

Απολύσεις τεχνικών στον ΑΝΤ1...«Μας πετάτε στον δρόμο με φτηνές δικαιολογίες»

Ανεργία στην Ελλάδα: Δραματικά τα ποσοστά για τους νέους

Γερμανική κατάρρευση: Η Uniper ανακοίνωσε ζημιές 40 δισ. ευρώ – Την ακολουθούν στην άβυσσο άλλες… 375 εταιρείες

Καίγεται επί 14 μέρες το βουνό στη Ροδόπη, αλλά το κράτος απουσιάζει...Έχει λήξει, λένε, η αντιπυρική περίοδος

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων