Φτιάξε μόνη σου διαιτητική ζύμη κουρού!

Η ζύμη κουρού είναι από τις πιο διαιτητικές καθώς περιέχει λιγότερα συνολικά και κορεσμένα λιπαρά και θερμίδες.

Δες πώς θα φτιάξεις μόνη σου ζύμη κουρού…



Υλικά

240 γρ μαργαρίνη
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό χαμηλών λιπαρών
500γρ αλεύρι ολικής άλεσης
2 κουταλάκια του γλυκού baking powder

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ τοποθετούμε τη μαργαρίνη την οποία έχουμε αφήσει σε θερμοκρασία δωματίου. Προσθέτουμε το γιαούρτι, το αλεύρι ολικής άλεσης και το baking powder. Ζυμώνουμε για μερικά λεπτά μέχρι να σχηματιστεί μια αφράτη ζύμη που δεν κολλάει στα χέρια και είναι ομοιογενής, σύμφωνα με το neadiatrofis. Τοποθετούμε τη ζύμη σε καθαρό μπολ και τη σκεπάζουμε με διαφανή μεμβράνη για να ξεκουραστεί για περίπου 30 λεπτά. Στη συνέχεια είναι έτοιμη να τη χρησιμοποιήσουμε σε πίτες ή πιτάκια.      www.govastileto.gr

HELLASTHIVA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Explainer: Τι «βόμβα» έσκασε, πάλι, για το Facebook στην Αυστραλία;...

«Σύντομα θα σταματήσουν να τυπώνουν βιβλία σε χαρτί»

Κίνα κατά ΗΠΑ: «Χρησιμοποιούν τις δήθεν δημοκρατικές ευαισθησίες για να καταστρέφουν χώρες»

μακαρονόπιτα με χοντρό μακαρόνι, φέτα και γραβιέρα

Τι θέλουν οι άντρες από τον γάμο τους με βάση το ζώδιό τους...

Προβλέψεις για όλα τα ζώδια.Ο Ερμής σε εξάγωνο με τον Δία...

Τρισεκατομμύρια πλαστικά σωματίδια «κολυμπούν» μέσα στον take away καφέ

Δ.Αθηναίων: Εργαζόμενοι κατά Μπακογιάννη -Απαξιώνει σκόπιμα τη Διεύθυνση Πρασίνου για να την ιδιωτικοποιήσει

Ραντεβού στη Βόρεια Εύβοια με ένα πενθήμερο γεμάτο «πράσινο» σινεμά.Από την Τετάρτη 15 έως την Κυριακή 19 Ιουνίου

EMAIL THIVAHELLAS@YAHOO.COM


Αρχείο

Εμφάνιση περισσότερων