ΗΡΘΕ η 1η παραιτηση στελεχους των ΑΝΕΛ για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...

Προεκλογικά είχα υποσχεθεί οτί θα παραμείνω πιστός στις θέσεις και τις αρχές μου,καθώς και στην ιδρυτική διακήρυξη των ΑΝ.ΕΛ,οτί θα αγωνίζoμαι με γνώμονα το συμφέρον της Ελλάδας και των Ελλήνων πολιτών.

Για το λόγο αυτό υποβάλω σήμερα την παραίτησή μου από μέλος των ΑΝ.ΕΛ ,πράτοντας το πατριωτικό μου καθήκον. Με την παρούσα διαμαρτύρομαι για το ξεπούλημα της Μακεδονίας από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την ανοχή των ΑΝ.ΕΛ. Έχοντας υπηρετήσει πιστά και χωρίς καμιά υστεροβουλία το κίνημα των ΑΝ.ΕΛ και γνωρίζοντας πως η συνριπτική πλειοψηφία των συναγωνιστών συμμερίζονται τις απόψεις μου ελπίζω η παραίτησή μου να δώσει το έναυσμα ωστέ να ξυπνήσουν συνειδήσεις. Με τιμή Ζησiμόπουλος Δημήτριος Αξιωματικός Π.Ν ε.α Μέλος Εθνικού συμβουλίου Αναπληρωτής γραμματέας προστασίας του πολίτη Τοπικός εκπρόσωπος γραμ.Εθνικής άμυνας ΑΝ.ΕΛ.   fonaklas.blogspot.com